Trade marketing Pomysły kłębią nam się w głowach

Pomysły kłębią nam się w głowach

319
0

Z przedstawicielami firmy ATS Display Sp. z o.o. rozmawia Karolina Liberka

Karolina Liberka Czym zajmuje się firma ATS Display?
Małgorzata Zając: Nasza firma specjalizuje się w dostarczaniu materiałów POS. Skład portfolio to standardowe produkty, jak i nietypowe rozwiązania, kreowane z myślą o konkretnym Kliencie. Przede wszystkim staramy się zapewnić optymalne rozwiązania, uzależnione od profilu działalności naszego partnera, jak i planów związanych z marką czy produktem. Stawiamy na odważne, nietypowe koncepcje, twórczość, fachowość i profesjonalizm w działaniu. Pomysły kłębią nam się w głowach – uśmiecha się Paweł Skórzecki

KL: Jak wyglądały początki firmy ATS Display? a jak wygląda ona teraz?
Katarzyna Skolimowska: Rozpoczęliśmy swoją działalność sześć lat temu. Firma została założona przez braci Adama i Tomasza Stankiewiczów. Początki działalności firmy były trudne – borykaliśmy się z wieloma komplikacjami, jak to bywa na starcie: podstawowy park maszynowy, mała liczba specjalistów oraz wymagający rynek. Jednak nikt się nie poddał, wręcz przeciwnie, upór w dążeniu do celu był jeszcze większy. Z czasem sytuacja się zmieniła. Firma mieszcząca się początkowo w małym wynajętym warszawskim biurze, przeniesiona została do nowo wybudowanej siedziby w Wiązownie koło Warszawy. Stworzono park maszynowy, ale przede wszystkim zainwestowano w pracowników. Na dzień dzisiejszy, możemy powiedzieć, iż jesteśmy liderem na rynku materiałów POS.
Przeobrażeniu zupełnie nie uległo podejście do pierwiastka ludzkiego w organizacji. Naszym największym kapitałem jest wyobraźnia i odwaga naszych Pracowników – mówi Sales Director oraz współwłaściciel firmy Adam Stankiewicz – To właśnie te elementy procentują w postaci satysfakcji, jaką klient czerpie ze współpracy z nami oraz tego, że kolejny projekt realizuje we współpracy z nami, jako swoim sprawdzonym i cenionym partnerem.

KL: Jak wygląda struktura Waszej firmy?
Katarzyna Skolimowska: Na dzień dzisiejszy firma posiada rozbudowaną strukturę organizacyjną, w skład której wchodzą takie działy jak: studio graficzne, dział sprzedaży, dział operacyjny, administracja, produkcja, prototypownia, czy też drukarnia. W każdym z tych działów pracują specjaliści, którzy przyczyniają się do wdrażania innowacyjnych rozwiązań.

KL: Jaki jest profil Waszych klientów?
Paweł Skórzecki: Mając na uwadze specyfikę rynku, naszymi klientami stali się głównie producenci z branży FMCG, ale nie tylko.

KL: Czy walka o klienta rynku materiałów POS opiera się obecnie tylko na ofercie cenowej?
Małgorzata Zając: Oręż w walce o klienta to nie tylko cena. Jest to również produkt/rozwiązanie, które odznacza się indywidualizmem i nowatorstwem. Do tego dochodzi jakość produktów, szybki termin realizacji, profesjonalna obsługa, stałe udoskonalanie metod produkcyjnych. Tylko kompleksowe podejście do Klienta jest dla nas gwarantem sukcesu. Prowizorka, cięcie kosztów i sztampa to doskonała recepta, by ponieść druzgocącą klęskę. A przecież nie o to w tym wszystkim chodzi.

KL: Na rynku materiałów POS pojawia się coraz więcej firm? Jak oceniacie Państwo obecnie pozycje swojej firmy na rynku materiałów POS?
Małgorzata Zając: Rzeczywiście, konkurencja jest duża, z każdym rokiem pojawiają się nowe firmy oferujące POSy. Najczęściej jest tak, że konkretna firma specjalizuje się w produkcji wyrobów o zbliżonym charakterze czy też koncentruje się na świadczeniu pewnego obszaru usług. Mniej firm zapewnia kompleksową obsługę, oferując koncepcje rozwiązań, wizualizacje, prototypowanie i produkcję. Nasza firma zapewniając kompleksową obsługę klienta, miała szczęście znaleźć się w wyselekcjonowanej grupie dostawców POS’ów. Nie ukrywamy, iż „nasza konkurencja nie śpi”, ale to jedynie działa motywująco, jako że pierwiastek rywalizacji potrzebny jest niemal w każdej działalności, która ma nieść za sobą postęp. Do tego właśnie dążymy.

KL: Otrzymali Państwo nagrodę Zlata Koruna 2007 za Quarter Pallet Display Milka Xmas wyprodukowany dla Kraft Foods Polska S.A – jaka jest recepta na idealny display?
Paweł Skórzecki: Recepta na dobry Display to przede wszystkim praca w szerokiej grupie, nie ograniczającej się tylko do działów sprzedaży i studia graficznego. Często pomysł podrzucony przez jedną osobę podczas burzy mózgów staje się zalążkiem fantastycznego konceptu, który staramy się przedyskutować w szerszym gronie. Rozważamy każdy pomysł, nawet ten najbardziej kontrowersyjny. Następnie dobieramy materiał odpowiedni dla tego projektu i upodobań klienta, ustalamy parametry techniczne. Formę uatrakcyjniamy odpowiednią szatą graficzną. Podsumowując zespołowa praca to klucz do sukcesu.

KL: Jakie oceniacie rok 2007 i jakie macie plany na najbliższy rok?
Małgorzata Zając: Nie ukrywam, że mijający rok niewątpliwie należy do udanych, biorąc pod uwagę zarówno osiągnięcia firmy, jak i jej progres. Poszerzyło się grono naszych klientów krajowych i zagranicznych. Odnieśliśmy kilka niekwestionowanych sukcesów branżowych, takich jak zdobycie w Niemczech głównej nagrody Superstar Platin 2007 za Display Domestos, jak również czeskiej statuetki Zlata Koruna 2007 za Quarter Pallet Display Milka Xmas. Za istotne osiągnięcie uważamy fakt znalezienia się w gronie Gazel Biznesu 2007, utrzymanie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000. Ważnym wydarzeniem był zakup nowoczesnego Lasera Mercury 603, przeznaczonego do obróbki nawet najbardziej wyszukanych surowców.
Zbliżający się nowy rok przywitamy merytorycznie i technologicznie przygotowani do kontynuowania naszej działalności. Będziemy dążyli do tego, by w dalszym ciągu nasze rozwiązania wyznaczały nowe trendy w prezentowaniu marek i produktów naszych partnerów.

Dziękuje za rozmowę,
Karolina Liberka