Marketing MIX Czy reklama może zmienić świat?

Czy reklama może zmienić świat?

91
0

Obecnie coraz częściej, równolegle do myślenia o biznesowym sukcesie, mówi się o społecznej odpowiedzialności, jako integralnej części strategii zarządzania. Kampanie csr’owe pokazują istotne problemy, stanowią dialog z otoczeniem, angażują. Już 23 stycznia kolejnym gościem zespołu Young Professionals będzie Herve de Clerck, Wiceprezes IAA Global ds. społecznej odpowiedzialności biznesu, inicjator wystawy ACT Responsible.

Dzień przed rozpoczęciem się Konferencji Future, organizowanej w ramach I Międzynarodowych Targów Reklamy Out of Home i Poligrafii Reklamowej Outdoor&Media EXPO 2008, zespół Young Pofessionals zaprasza na otwarte spotkanie z prelegentem wydarzenia – Herve’m de Clerck, Wiceprezesem IAA Global ds. społecznej odpowiedzialności biznesu.
Spotkanie odbędzie się 23 stycznia o godzinie 18.30 w centrum wystawienniczym Expo XXI, a jego celem będzie znalezienie odpowiedzi na pytanie – czy reklama może zmienić świat? Herve de Clerck przedstawi casy najciekawszych csr-owych reklam i kampanii z całego świata.

ACT Responsible Wartością dodaną spotkania będzie możliwość zapoznania się z debiutującą w Polsce ekspozycją ACT Responsible, której inicjatorem jest Herve de Clerck. Wystawa pokazuje w jaki sposób profesjonaliści z branży reklamowej na wszystkich kontynentach mogą wykorzystać swój główny talent – kreatywność – do odegrania istotnej roli w działaniach zmierzających do rozwiązania bieżących problemów. Wcześniej wystawa gościła w Cannes, Paryżu, Nowym Jorku, Davos i Dubaju, gdzie cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających.

Udział w panelu dyskusyjnym jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych.