Logo

Marketing MIX

Ströer Out-of-Home Media firmą roku

Ströer Out-of-Home Media otrzymał tytuł: Firma Roku, przyznawany przez redakcję Media & Marketing Polska i Impactor dla "Najbardziej podziwianej firmy outdoorowej".

Przyznanie tytułu zostało ogłoszone w środę 5 marca na łamach „Raportu Outdoor Indoor 2008” wydanego przez Media & Marketing Polska. Ströer Out-of-Home Media otrzymał wyróżnienie za:

* przemyślaną i konsekwentną strategię rozwoju;

* oraz realizację inwestycji wyznaczających nowe trendy na rynku reklamy zewnętrznej.

Firma jako pierwsza w Polsce wprowadziła SuperScrolle, czyli nośniki z segmentu Premium z trzema przewijanymi tablicami – obecnie Ströer posiada niemal 900 tego typu tablic w 16 miastach. W ofercie firmy znajdują się także obrotowe Słupy Reklamowe CLC zlokalizowane w najbardziej ruchliwych miejscach Warszawy. Zupełną nowością na polskim rynku reklamy outdoorowej będą Infoscreeny, czyli nośniki na stacjach Warszawskiego Metra. Na 20 cyfrowych ekranach będą prezentowane treści biznesowe, miejskie, lifestylowe, przeplatane reklamami. Infoscreeny, w które Ströer zainwestuje ok. 4 mln zł, stwarzają możliwość dotarcia do 106 mln pasażerów metra rocznie. Firma planuje rozpocząć sprzedaż tych nośników w 2008 roku.

„Staramy się być zawsze krok do przodu, aby móc oferować klientom innowacyjne sposoby dotarcia do odbiorców. Tytuł przyznany przez redakcję Media & Marketing Polska jest potwierdzeniem tego, że zmierzamy we właściwym kierunku. Dziękujemy” – powiedział Janusz Malinowski, prezes Ströer Out-of-Home Media.

Redakcja Media & Marketing Polska wybrała lidera spośród wszystkich firm reklamy zewnętrznej działających na polskim rynku. Tytuł Firma Roku w kategorii outdoor/indoor przyznawany jest od ubiegłego roku. Dotychczas zdobyła go firma Cityboard Media.