Od marca 2008 roku Clear Channel Poland rozszerza swoje portfolio o dwa nowe rozwiązania reklamowe – sieci dedykowane City Shopping i City Dinks.
Obie sieci zostały wyselekcjonowane z całej bazy citylightów Clear Channel Poland obejmującej 6 tys. nośników. W sieciach dedykowanych znalazły się wyłącznie powierzchnie reklamowe zlokalizowane w miejscach, gdzie grupa docelowa koncentruje swoją aktywność. Nośniki wybierane do rozwiązań dedykowanych rozmieszczone są w promieniu maksymalnie 150 metrów od generatora ruchu grupy docelowej. Dzięki temu stanowią gotowe rozwiązanie reklamowe, które pozwala na precyzyjne dotarcie do zdefiniowanej grupy celowej.
City Shopping dedykowana jest osobom odpowiedzialnym w gospodarstwie domowym za zakupy. Analiza ich profilu
wykazała, że 90% kupujących dzieli zakupy na duże (robione w hiper- isupermarketach w weekendy, średnio 2,5 raza w miesiącu) i bieżące (robione w mniejszych sklepach w dni powszednie, średnio 13 razy w miesiącu). Na tej podstawie zaplanowano lokalizacje nośników wchodzących w skład sieci City Shopping – każdy znajduje się w okolicy obu typów placówek handlowych. Dzięki temu średnia liczba kontaktów grupy celowej z reklamą zwiększa się do 10 razy w ciągu miesiąca.
Sieć City DINKs, to rozwiązanie dla reklamodawców szukających sposobów dotarcia do młodych, niezależnych finansowo mieszkańców wielkich miast. DINKs (Double Income No Kids), to nowoczesny model rodziny – związek dwóch osób, które nie posiadają dzieci, oboje pracują i swoją przyszłość wiążą głównie z karierą. DINKs są bardzo atrakcyjnymi konsumentami – lubią drogie marki i chętnie próbują nowości. Jednocześnie niełatwo ich zastać w domu, ponieważ wolny czas spędzają poza nim: na zakupach, w kinach czy restauracjach. Sieć ma docierać do tych trudnych odbiorców w ich naturalnym środowisku, dzięki zlokalizowaniu nośników przy restauracjach, biurach, bankach, kinach, klubach fitness i centrach handlowych.
– Wprowadzenie nowych sieci dedykowanych City Shopping i City DINKs to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, na którym coraz ważniejsze stają się przemyślane, kompleksowe rozwiązania marketingowe – komentuje Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland.