Wrocławska Agencja Reklamy Wizualnej FOCUS postanowiła przedłużyć rozpoczętą we wrześniu 2007 roku kampanię outdoorową, która w efekcie trwać będzie do końca roku 2008.
Jest to chyba największa tego typu kampania przeprowadzona przez drukarnię wielkoformatową.
„Obecnie ulicami Wrocławia jeździ 18 naszych autobusów i 2 tramwaje. Oprócz tego posiadamy oczywiście nośniki przy drogach dojazdowych, a w ubiegłym roku wzmocniliśmy promocję poprzez reklamę w prasie lokalnej i branżowej.” – mówi Krzysztof Wojtiuk, właściciel wrocławskiej agencji. – „Jako Drukarnia na co dzień realizujemy podobne zlecenia dla naszych klientów. Doszedłem, więc do wniosku, że pora pomyśleć o sobie.”
Prowadzona przez ARW Focus kampania ma na celu wzmocnienie marki na rynku wrocławskim choć, jak przyznaje K. Wojtiuk nie tylko. „Wrocław jako miasto prężnie rozwijające się i przyciągające inwestorów zagranicznych daje nam możliwość zauważenia Firmy także rynku ogólnopolskim i europejskim. Z efektów tej formy reklamy jestem bardzo zadowolony i w niedalekiej przyszłości planuję rozszerzenie działań promocyjnych o inne miasta – przede wszystkim Kraków, gdzie mam swój Oddział regionalny, ale nie tylko”.