Logo

Marketing MIX

WYGRAJ WYJAZD DO STANÓW

Firma Europapier-Impap przedłużyła termin zgłoszeń do konkursu na zaprojektowanie oryginalnego projektu, który będzie wykorzystany w kampanii promującej kreatywne zastosowanie folii samoprzylepnych na rynku reklamy wizualnej. Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do agencji reklamowych, drukarzy oraz klientów końcowych.

Przewodniczącym jury będzie znany grafik artysta-plastyk Andrzej Pągowski.

Konkurs trwa do 04 kwietnia 2008 roku i zostanie przeprowadzony w trzech kategoriach:

– grafika na samochodzie Citröen C5,

– grafika na samochodzie dostawczym Mercedes 1517 (kontener o wymiarach 7.1 długość, 1.7 m. wysokość),

– grafika na autobusie miejskim model Solaris.

Uczestnicy konkursu mogą wziąć udział we wszystkich trzech kategoriach, przy czym projekty muszą być inne. Nie wolno dokonać adaptacji tej samej grafiki na trzech pojazdach. Dodatkowo, każdy uczestnik może zgłosić do konkursu nie więcej niż trzy projekty w danej kategorii.

Projekt powinien w sposób jak najbardziej kreacyjny reklamować folie samoprzylepne poprzez zaprezentowanie ich możliwości. Na projekcie powinien znajdować się adres strony internetowej www.europapier-impap.pl, logo Organizatora oraz slogan „Folie do druku i reklamy".
Autorzy prac nie powinni sugerować się reklamami wykorzystywanymi dotychczas przez Europapier-Impap.

Autorzy najlepszych grafik na pojazdach otrzymają jednoosobowe zaproszenie do wyjazdu do stanu Georgia. Wyjazd odbędzie się w terminie od 30 maja – 5 czerwca br. Jury przy wyborze nagrodzonych prac będzie brało pod uwagę głównie dwa kryteria: kreatywność oraz technika wykonania.

Prace powinny być dostarczone do 28 marca 2008 roku, do godz. 16.00, w postaci:
– wizualizacji grafiki na pojazdach (wydruk) oraz
– plik/i poglądowe (tzw. wglądówki) i produkcyjne na płycie CD (min. 600 dpi).

Ogłoszenie wyników nastąpi dnia 9 kwietnia 2008 roku. Partnerem Konkursu jest Best Media, wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA.

Regulamin konkursu: regulamin konkursu (pdf)
Ulotka promocyjna: ulotka (jpg)

Więcej w marcowym numerze OUTDOOR MEDIA, zamów bezpłatny egzemplarz prenumerata@outdoor-media.pl