Znany grafik, autor ponad 1000 plakatów Andrzej Pągowski, grafiką wkomponowaną w nośniki firmy AMS komentuje tematy numeru, magazynu OUTDOOR MEDIA. W majowym numerze, na specjalnie dołączonej karcie po raz pierwszy odnosi się do branży motoryzacyjnej.
– „AUTOpromocja” jest wymarzonym otwarciem nowego cyklu na łamach OUTDOOR MEDIA. Grafika jest strzałem w 10. i potwierdza znakomity warsztat plastyczny Andrzeja. Jak i jego poczucie humoru. Współpraca ma charakter długofalowy. Cieszymy się, że rozpoczęliśmy ją w przededniu naszego jubileuszowego 30. numeru – mówi Robert Załupski, wydawca OUTDOOR MEDIA.
Kolejne grafiki Andrzeja Pągowskiego będą publikowane w sąsiedztwie startera i wstępniaka magazynu. Za każdym razem z opisem nośników firmy AMS w które zostaną wkomponowane. Współpraca obejmuje publikacje min. do końca 2008 r. Wszystkie grafiki wraz z okładkami zostaną zaprezentowane na specjalnej wystawie podczas II Międzynarodowych Targów Reklamy Outdoor&Media Expo.
………………………………………………………………………………………………………………………………………..
ANDRZEJ PĄGOWSKI
Urodzony w 1953 roku, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Poznaniu, Wydział Plakatu, dyplom u prof. Waldemara Świerzego. Jest autorem ponad 1000 plakatów wydanych drukiem od 1977 roku w Polsce i zagranicą. Ponadto zajmuje się ilustracją książkową i prasową, jest autorem okładek wydawnictw płytowych, scenografii teatralnych i telewizyjnych, scenariuszy filmów i teledysków.
Od roku 1986 był dyrektorem artystycznym i graficznym wielu pism, najdłużej w polskiej edycji miesięcznika „Playboy”.
W 1989 roku założył STUDIO P i rozpoczął pracę w reklamie, nie przerywając indywidualnej twórczości graficznej. Studio P na przestrzeni 12 lat przekształciło się ze studia graficznego w Agencję Reklamową oferującą pełen zakres usług.
Swoje prace Andrzej Pągowski prezentował na licznych wystawach indywidualnych w kraju i zagranicą. Pągowski jest też laureatem kilkudziesięciu nagród polskich i zagranicznych, wśród których warto wymienić kilkanaście najwyższych trofeów na Międzynarodowym Konkursie na Najlepszy Plakat Filmowy i Telewizyjny w Los Angeles oraz kilka nagród głównych na Międzynarodowym Konkursie na Plakat Filmowy w Chicago. W ostatnich latach do kolekcji nagród przybyły trofea przyznawane za osiągnięcia reklamowe Agencji Reklamowej STUDIO P Andrzeja Pągowskiego oraz KreacjiPro. Firmę „KreacjaPro” założył w 2005 roku i jest dyrektorem kreatywnym.
AMS
Firma jest liderem reklamy zewnętrznej w Polsce. Od września 2002 roku jest częścią Grupy Agora. Klientom oferuje skuteczne kampanie reklamowe tworzone w oparciu o nowoczesne idee i narzędzia z wykorzystaniem najszerszego na rynku, wciąż rozwijanego portfolio nośników. Posiada nośniki reklamowe ze wszystkich segmentów rynku: universal – billboardy i citylighty, premium – nośniki przewijane typu cityscroll, superpremium – backlighty 6×3 i 8×4 oraz frontlighty 50 i 100m2 , i spectacular – reklamę wielkoformatową typu frontlight i backlight. W portfolio AMS znajduje się również outdoor mobilny, autobusy i tramwaje, z powierzchniami z segmentu premium i superpremium. Łącznie AMS dysponuje na tych nośnikach ponad 26,5 tys. powierzchni ekspozycyjnych. W ofercie firmy znajdują się także nośniki reklamowe małego formatu na stacjach benzynowych oraz powierzchnie reklamowe w metrze warszawskim.
W 2007 r. AMS otrzymał nagrodę IMPACTOR dla najbardziej podziwianej firmy outdoorowej roku 2006, a także wyróżnienie w konkursie Media Trendy 2007 w kategorii „innowacyjna zmiana" za autorski system AMS TOProfiler służący do planowania kampanii profilowanych. W listopadzie 2007 r. biuro reklamy AMS zajęło pierwsze miejsce w ocenie ogólnej wśród biur reklamy firm outdoorowych w Raporcie „Biura reklamy” przygotowanym przez tygodnik Media i Marketing Polska.
BEST MEDIA
Wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA, katalogów branżowych oraz organizator OUTDOOR&MEDIA EXPO – I Międzynarodowych Targów Reklamy Out OF Home i Poligrafii Reklamowej. Firma jest członkiem: Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych oraz Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych.
OUTDOOR MEDIA
Magazyn jest obecnie niekwestionowanym liderem w sektorze prasy branżowej szeroko pojętego rynku out of home (OOH). W styczniu 2008 poszerzył tematykę o nowe działy: digital signage, POS, eventy, szkolenia i konferencyjne. Magazyn jako pierwszy przeprowadził w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej kampanię typu: advertising of double client.
OUTDOOR MEDIA jest partnerem strategicznym – I Międzynarodowych Targów Reklamy Reklamy Out Of Home i Poligrafii Reklamowej Outdoor&Media Expo oraz m.in. patronem medialnym Bram Kraju i Festiwalu Plakatu Reklamowego.