Logo

Marketing MIX

SuperNet wspiera najlepiej

"SuperNet wspiera najlepiej" – pod takim hasłem firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczyna kampanię promocyjną sieci nośników formatu 6×3. Działania zaplanowano do końca września, a ich głównym celem jest budowanie wizerunku SuperNet 6×3 jako skutecznego narzędzia wspierającego cele biznesowe klientów.

Kampania skierowana do obecnych i potencjalnych klientów operatora: domów mediowych oraz klientów bezpośrednich. Koncept kreatywny opiera się na wykorzystaniu wizerunku pracowników działu sprzedaży Clear Channel, którzy bazując na swoim doświadczeniu w budowaniu całościowych rozwiązań reklamy zewnętrznej, rekomendują SuperNet 6×3 jako sprawdzone narzędzie marketingowe. Akcja promocyjna stanowi całościowy koncept, który realizuje strategię Clear Channel zakładającą zapewnianie klientom najlepszego doradztwa w zakresie planowania działań reklamowych oraz ofertę opartą o systemowe rozwiązania zamiast pojedynczych tablic.

Kampania nośników SuperNet 6×3 realizowana będzie przy wykorzystaniu narzędzi marketingu bezpośredniego – mailingu pocztowego oraz internetowego. Zaplanowano także reklamy w prasiej oraz działania z zakresu PR.
Sieć nośników SuperNet 6×3, to sieć miejska. O jej charakterze decydują najwyższej jakości lokalizacje przy głównych trasach komunikacyjnych, w centrach miast i w otoczeniu centrów handlowych, a także elegancka ekspozycja. Sieć odgrywa obecnie istotną rolę w portfolio Clear Channel Poland. W dwa lata po wprowadzeniu na rynek sieć liczy blisko 2000 powierzchni oraz notuje największą dynamikę wzrostu sprzedaży na tle konkurencji – aż 264%. W 2007 roku Clear Channel zanotował 80% wzrost liczby kampanii z udziałem nośnika SuperNet 6×3 w stosunku do 2006 roku. W 2007 roku udziały SuperNet 6×3 wzrosły o 117%, podczas gdy cały segment odnotował wzrost tylko o 24%.