Czerwcowy numer OUTDOOR MEDIA jest 30 wydaniem magazynu. Pierwsza edycja, która ukazała się w 2005 r. była 36 stronicową publikacją. Bieżący numer ma 132 strony.
Redakcja postanowiła przygotować z tej okazji stronę poświęconą życzeniom klientów i współpracowników, zapowiadając jednocześnie przesunięcie na 3. lecie magazynu we wrześniu br. wydanie płyty ze wszystkimi archiwalnymi numerami. Płyta będzie wyposażona dodatkowo w wyszukiwarkę i linkowanie materiałów.
Okładka czerwcowego numeru została wykonana przy użyciu specjalnej farby brokatowej. To kolejna już ekskluzywna edycja OUTDOOR MEDIA. W styczniu br. drukarnia Filip z Zielonej Góry wykonała pierwszą w Polsce okładkę 3D. Tym razem specjalne zadanie, powierzono firmie PASJA z Mikołowa. Wielokrotnie nagradzana na zagranicznych targach drukarnia, potrzebowała zaledwie 24 godziny aby uszlachetnić nakład. Ekskluzywne wydanie jest dostępne na rynku od wtorku.
Nowi reklamodawcy i kolejne kontrakty potwierdzają pozycję OUTDOOR MEDIA, jako lidera w sektorze pism zajmujących się tematyką reklamy outr of home.
– Niewątpliwie pomogły „samobójcze gole” jakie strzela sobie magazyn mający uchodzić za naszą konkurencję. Design garnków, piecyków i origami w sąsiedztwie tematyki out of home, nie spodobał się reklamodawcom z naszej branży, co zaowocowało przesunięciem całych budżetów do OUTDOOR MEDIA. Dodatkowo nierzetelny artykuł uderzający w targi Outdoor&Media Expo, których jesteśmy również organizatorem przyniósł odwrotny skutek. Wygrywamy ciekawszą publicystyką i skutecznością przekazu reklamowego. Od kilku numerów pojawiły się w naszym magazynie reklamodawcy poza branżowi – komentuje Robert Załupski, general manager wydawnictwa.
Jedną z najciekawszych kampanii w numerze jest niestandardowa akcja AMSu promująca CityINFOtv. Redakcja stale współpracuje z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej i Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy IAA w Polsce.
BEST MEDIA przedłużyła do końca sierpnia akcję promocyjną prenumeraty. Po za promocyjną ceną, do każdej prenumeraty zostanie dołączona „MAŁA NIEBIESKA KSIĘGA REKLAMY”.
Pierwsze polskie wydanie amerykańskiego hitu „The Little Blue Book of Advertising – 52 small ideas that can make a big difference” to wspólny projekt San Markos Republika Dobrej Marki i wydawnictwa Studio EMKA. Księga, której autorami są Steve Lance i Jeff Woll do tej pory ukazała się w 18 krajach. Publikacja jest adresowana do osób, które chcą doskonalić swój warsztat tworzenia kampanii reklamowych, budowania marek etc. Księga jest nieocenioną pomocą zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących praktyków reklamy, właścicieli firm, a także pracowników marketingu, którzy nie tylko chcą tworzyć dobre kampanie, ale także poznać tajniki udanej współpracy z agencją reklamową.
Zamów bezpłatny egzemplarz prenumerata@outdoor-media.pl
W CZERWCOWYM NUMERZE M.IN.
OUT OF HOME & MARKETING
14 | Festiwal Plakatu Reklamowego Barbakan 2008
16 | Business Consulting – nowe nośniki w Krakowie I na plaży
17 | Zwycięskie przetargi
17 | Kobiety na celowniku – nowa sieć dedykowana Clear Chanel – City Lejdis
18 | Celebrities w reklamach
19 | AMS obsłuży Shella
20 | Nowa sieć Headz Marketing Partner
28 | Dobra kondycja gospodarki – raport IGRZ
34 | Sprytnie i kreatywnie – Paweł Zieliński, PR specjalist w PRO Media House
36 | Seks i strach – Anna Kołodziejczyk, pełnomocnik zarządu IAA
46 | 50% budżetu na outdoor – wywiad Jackiem Stefaniakiem, senior brand managerem marki Piast w
Carlsberg Polska
48 | case study – kampania VIRGINITY, marki House
50 | Zaskoczenie i nowe technologie – wywiad z Piotrem Jeziorowskim, prezesem zarządu Neolit Media
52 | Reklama w rytmie miasta – Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesy w Clear Chanel Poland
58 | Reklama na czterech kołach – Kina Religa, dyrektor Agencji Reklamowej Business Consulting
60 | Wielkoformatowe Pomorze – wywiad z Arturem Bogoryja-Zakrzewskim, prezesem firmy Reklama Pomorska.
92 | Ambientowy zawrót głowy
EVENTY
62 | Magiczne miejsce – zamek Ryn
64 | Diabeł morski w Scandale Royal
66 | Dwie odległe planety? – relacja agencji Jet Events
66 | Centrum piłkarskich emocji Carlsberga we Wrocławiu
68 | Show must go on – wielkie gale firmowe
70 | Galowa oprawa – Eska Music Awards w multimedialnej oprawie firmy Trias
DIGITAL SIGNAGE
72 | LED-owe cylindry
74 | Wielkoformatowe nowości LCD firmy NEC Display Solutions
76 | Cyfrowe ekrany z dźwiękiem kierunkowym
78 | Wkrótce rusza DB TV
POS – POINT OF SALE
82 | Świeżym okiem na systemy wystawiennicze
84 | Akcesoria do organizacji półek sklepowych
87 | Desant z Chin – Tomasz Serafin, prezes zarządu Median Polska.
WOJNAPŁCI
Tym razem w WOJJNIE PŁCI „zmierzyli się” przedstawiciele redakcji OUTDOOR MEDIA. „Trzeba żyć, nie tylko istnieć” i „ Trzeba umieć walczyć o swoje marzenia…”, to ich niektóre motta.
DRUK WIELKOFORMATOWY
96 | Technologia wielkoformatowego druku 3D
100 | Drukowany sukces – wywiad z Moniką Hagno, nowym sales managerem na Polskę firmy Gandi
Innovattion
104 | Cięcie – reaktywacja / dni otwarte Jet Media – pod patronatem OUTDOOR MEDIA
106 | Gala Obsesji Papieru, Tworzyw – pod patronatem OUTDOOR MEDIA
108 | Seal AS 1600 w drukarni Hesperus
108 | Kolejne NUR Expedio 5000 Revolution w Polsce
110 | Mutoh DrafStation Pro – wszechstronny ploter CAD
116 | Mapa drukarń wielkoformatowych
120 | Mapa dostawców mediów i maszyn