Logo

Marketing MIX

AMS obsłuży Shella

AMS wygrał przetarg i został wyłącznym partnerem Shell Polska w zakresie wykorzystania terenów stacji pod inwestycje związane z budową nowych nośników reklamowych.

Umowa między AMS i Shellem została podpisana na trzy lata z opcją przedłużenia kontraktu. Nie ogranicza się do jednego typu konstrukcji reklamowych, na jej mocy możliwe będzie instalowanie różnych typów nośników.

Decydującymi kryteriami wyboru były warunki finansowe kontraktu oraz procedury operacyjne jego realizacji.

– Wygranie przetargu na stacje Shella to dla nas kolejna dobra wiadomość po wygranych ostatnio przetargach na wyposażenie w słupy i kioski Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie oraz obsługę powierzchni reklamowych w warszawskim metrze wraz z wprowadzeniem tam nowoczesnej CityINFOtv. Pozwoli to jeszcze bardziej uatrakcyjnić naszą ofertę dla reklamodawców, wzmacniamy ją bowiem o bardzo dobrą markę partnera i świetnie zlokalizowane stacje – powiedział Piotr Parnowski, prezes AMS.

W Polsce do Shella należy obecnie 320 stacji. W przetargu firma AMS pokonała firmy Clear Channel Poland i Ströer.

www.ams.com.pl