Logo

Marketing MIX

Olimpijskie CityINFOtv

CityINFOtv, telewizja w warszawskim metrze uruchomiona przez AMS, przygotowała specjalny serwis poświęcony w całości Igrzyskom Olimpijskim w Pekinie. Start programu wspiera kampania reklamowa w mediach branżowych.

Przez cały czas trwania igrzysk pasażerowie warszawskiego metra będą mogli na bieżąco śledzić wyniki zawodów i zapoznać się z sylwetkami mistrzów. Nie zabraknie również informacji o wynikach w poszczególnych dyscyplinach, a także specjalnego olimpijskiego wydania serwisu Zczuba.pl.

Nad zawartością merytoryczną serwisu oraz aktualizacją informacji czuwa zespół portalu Gazeta.pl.

CityInfoTV to inwestycja AMS rozpoczynająca nowy rozdział w komunikacji Out-of-Home. Wykracza bowiem poza tzw. digital signage (cyfrowe systemy komunikacji reklamowej), oferując nie tylko reklamę, ale także treści redakcyjne. W trakcie podróży metrem, na 19-calowych ekranach LCD, pasażerowie mogą oglądać program przygotowany specjalnie dla nich. Składają się na niego przede wszystkim najbardziej interesujące i najważniejsze danego dnia aktualności – zarówno z kraju i ze świata, jak i te o charakterze lokalnym – a także informacje gospodarcze i sportowe oraz prognoza pogody. Średnia dzienna widownia w dni robocze wynosi ponad 430 tys. (liczba zarejestrowanych wejść do metra warszawskiego (średnia dla dni roboczych), marzec 2008 (+5% nierejestrowanych).


www.ams.com.pl