Logo

Marketing MIX

San Markos zwycięża

Agencja reklamowa San Markos Republika Dobrej Marki kolejny rok z rzędu zdobywa najwyższe oceny od klientów w badaniu Smile Check 2008, zrealizowanego przez IQS & Quant dla Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Po raz trzeci SAR przeprowadził wśród klientów firm reklamowych badania, pytając ich o poziom zadowolenia z usług w poszczególnych obszarach współpracy (m.in. rzetelność, innowacyjność, przełożenie wydatków), a także konkretnych działów firm. W tegorocznym Smile Checku wzięła udział rekordowa liczba firm: 54 (29 agencji reklamowych, 17 domów mediowych, 8 agencji interaktywnych). Rezultaty badania są głosem ekspertów zajmujących kluczowe stanowiska z punktu widzenia budowania marek. Na czele najwyżej ocenianych przez klientów agencji znalazła się San Markos z wynikiem 114,6 (średnia ocen 100).

Klienci przyznali San Markos najwyższą punktację we wszystkich głównych kryteriach. Agencja zajęła pierwsze miejsce w: „Transferze” (tj. tworzeniu kreacji spójnej ze strategią, rozumieniu oczekiwań klienta, skutecznym przekładaniu koncepcji kreatywnych na udane kreacje), „Przełożeniu wydatków” (tj. prowadzenie działań, które przynoszą oczekiwane efekty wizerunkowe i sprzedażowe, dbałości o jakość i koszty, wydatki adekwatne do sytuacji) i „Wsparciu”. W kategoriach „Innowacyjność” i „Rzetelność” agencja zajęła II miejsce.

Czujemy ogromną satysfakcję, iż klienci doceniają naszą skuteczność i wysiłek, gdyż dbałość o wysoki poziom zadowolenia ze współpracy z nami był i będzie naszym priorytetem. Cieszymy się, iż możemy drugi rok z rzędu utrzymać pozycję lidera – powiedziała Magdalena Czaja, prezes San Markos.

Zauważyliśmy, że zadowoleni klienci pozwalają nam na zdecydowanie więcej w dziedzinie kreacji. Oczywiście z korzyścią dla nich samych, bo są dzięki temu jeszcze bardziej zadowoleni – dodaje Michał Berger, jeden z dyrektorów kreatywnych San Markos.

www.sanmarkos.pl