Magazyn OUTDOOR MEDIA ma nową redaktor naczelną. Stanowisko objęła Iza Zbonikowska, która zastąpiła Beatę Jankowską, właścicielkę wydawnictwa Best Media.
Wcześniej Iza Zbonikowska związana była z Grupą Pracuj, gdzie odpowiadała za teksty na stronie Pracuj.pl oraz do publikacji „Pracodawcy”, „Praktyki” oraz „Przewodnik Podyplomowy”. Następnie przez niemal rok związana była z redakcją miesięcznika marketingu i sprzedaży „Brief” oraz portalu Brief.pl, gdzie pracowała na stanowisku dziennikarza.
– To kolejny etap rozwoju naszego magazynu. Już pierwsze dni współpracy i doskonałe referencje przekonały mnie o przysłowiowym strzale w 10. Iza pojawia się w momencie debiutu naszego magazynu w sieci Empik oraz podwójnej okładki. Myślę, że umocni naszą pozycję na rynku – mówi Robert Załupski z Promo Expo, Wydawcy OUTDOOR MEDIA.
PROMO EXPO
Wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA, katalogów branżowych oraz organizator OUTDOOR&MEDIA EXPO – I Międzynarodowych Targów Reklamy Out OF Home i Poligrafii Reklamowej. Firma jest członkiem: Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych oraz Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych.
OUTDOOR MEDIA
Magazyn jest obecnie niekwestionowanym liderem w sektorze prasy branżowej szeroko pojętego rynku out of home (OOH). W styczniu 2008 poszerzył tematykę o nowe działy: digital signage, POS, eventy, szkolenia i konferencyjne. Magazyn jako pierwszy przeprowadził w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej kampanię typu: advertising of double client.
OUTDOOR MEDIA jest partnerem strategicznym – I Międzynarodowych Targów Reklamy Reklamy Out Of Home i Poligrafii Reklamowej Outdoor&Media Expo oraz m.in. patronem medialnym Bram Kraju i Festiwalu Plakatu Reklamowego.