Logo

Marketing MIX

Iza Zbonikowska naczelną Outdoor Media

Magazyn OUTDOOR MEDIA ma nową redaktor naczelną. Stanowisko objęła Iza Zbonikowska, która zastąpiła Beatę Jankowską, właścicielkę wydawnictwa Best Media.
Wcześniej Iza Zbonikowska związana była z Grupą Pracuj, gdzie odpowiadała za teksty na stronie Pracuj.pl oraz do publikacji „Pracodawcy”, „Praktyki” oraz „Przewodnik Podyplomowy”. Następnie przez niemal rok związana była z redakcją miesięcznika marketingu i sprzedaży „Brief” oraz portalu Brief.pl, gdzie pracowała na stanowisku dziennikarza.
To kolejny etap rozwoju naszego magazynu. Już pierwsze dni współpracy i doskonałe referencje przekonały mnie o przysłowiowym strzale w 10. Iza pojawia się w momencie debiutu naszego magazynu w sieci Empik oraz podwójnej okładki. Myślę, że umocni naszą pozycję na rynku – mówi Robert Załupski z Promo Expo, Wydawcy OUTDOOR MEDIA.

www.outdoor-media.pl

PROMO EXPO
Wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA, katalogów branżowych oraz organizator OUTDOOR&MEDIA EXPO – I Międzynarodowych Targów Reklamy Out OF Home i Poligrafii Reklamowej. Firma jest członkiem: Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych oraz Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych.

OUTDOOR MEDIA
Magazyn jest obecnie niekwestionowanym liderem w sektorze prasy branżowej szeroko pojętego rynku out of home (OOH). W styczniu 2008 poszerzył tematykę o nowe działy: digital signage, POS, eventy, szkolenia i konferencyjne. Magazyn jako pierwszy przeprowadził w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej kampanię typu: advertising of double client.
OUTDOOR MEDIA jest partnerem strategicznym – I Międzynarodowych Targów Reklamy Reklamy Out Of Home i Poligrafii Reklamowej Outdoor&Media Expo oraz m.in. patronem medialnym Bram Kraju i Festiwalu Plakatu Reklamowego.