Marketing MIX Dwie okładki Outdoor Media

Dwie okładki Outdoor Media

67
0

Październikowy numer magazynu OUTDOOR MEDIA ma dwie okładki. Odnoszą się one do artykułów „Sex in the city” oraz reklamy zakazanej. Materiał opracowała Iza Zbonikowska, nowa redaktor naczelna OUTDOOR MEDIA. Dodatkowo zmierzyli się z nim Danuta Gibka i Konrad Piwowarczyk – nowi współpracownicy magazynu.

W naszej redakcji odbyła się prawdziwa wojna nad wyborem zdjęcia. Na odsiecz przyszła nam nowa drukarnia Colours Factory z Piły, która zaproponowała wydrukowanie obu okładek. Październikowy OUTDOOR MEDIA z dwoma okładkami zadebiutuje w sieci Empik. Jesteśmy ciekawy reakcji naszych Czytelników. Głosowanie na okładkę października odbywa się na blogu targów PROMO EXPO pod adresem: www.blog.promoexpo.pl   – mówi Elżbieta Kłos, Graphic Director z Promo Expo, Wydawcy OUTDOOR MEDIA.

Zdjęcia pochodzą z kolekcji Getty Images firmy Flash Press Media.

www.outdoor-media.pl   

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

PROMO EXPO

Wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA, katalogów branżowych oraz organizator OUTDOOR&MEDIA EXPO – I Międzynarodowych Targów Reklamy Out OF Home i Poligrafii Reklamowej. Firma jest członkiem: Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych oraz Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych.

OUTDOOR MEDIA

Magazyn jest obecnie niekwestionowanym liderem w sektorze prasy branżowej szeroko pojętego rynku out of home (OOH). W styczniu 2008 poszerzył tematykę o nowe działy: digital signage, POS, eventy, szkolenia i konferencyjne. Magazyn jako pierwszy przeprowadził w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej kampanię typu: advertising of double client.
OUTDOOR MEDIA jest partnerem strategicznym – I Międzynarodowych Targów Reklamy Reklamy Out Of Home i Poligrafii Reklamowej Outdoor&Media Expo oraz m.in. patronem medialnym Bram Kraju i Festiwalu Plakatu Reklamowego.