Logo

Marketing MIX

Lutowy OOH magazine

Ukazał się kolejny, lutowy numer miesięcznika OOH magazine. W numerze m.in.:

Targi Promo Expo zakończone
Zakończyły się targi PROMO EXPO. Druga edycja tragów zorganizowana została w
dniach 3-5 lutego 2009 r. w nowoczesnym obiekcie targowo-kongresowym MT
Polska w Warszawie. Tragi zgromadziły blisko 100 wystawców, liderów w swoich
sektorach z branży out of home oraz poligraficznej (szersza prezentacja
nagrodzonych OOH Award i wystawców – w marcu).

Reklama na środkach komunikacji miejskiej
Powierzchnie autobusów i tramwajów to bardzo lubiane przez reklamodawców
nośniki. Możliwości wykorzystania powierzchni pojazdów jest bardzo dużo, a
przedstawiciele branży są optymistami jeśli chodzi o przyszłość.

Odzież na outdoorze
Reklama zewnętrzna to świetne medium dla branży odzieżowej. Odbiorcy
outdoor, a więc ludzie aktywni, zwracają uwagę na to, jak wyglądają.
Dlatego odzież pokochała outdoor.

Nakłady na outdoor wyhamowują?
Z raportu domu mediowego Starlink wynika, że w 2008 r. nakłady na reklamę
zewnętrzną rosły poniżej średniej rynkowej ( +3,9 proc.).

Materiały POS w branży odzieżowej
Sklepy odzieżowe należą natomiast do tej kategorii, gdzie materiały POS mogą
zdecydować o ich być albo nie być.

POS Stars przyznane
Podczas II edycji targów Promo Expo rozstrzygnięto pierwszy konkurs na
najlepsze displaye 2008 r. Trzeciego dnia targów została przyznana Nagroda
Publiczności. Zwiedzający zdecydowali się ją przyznać wyspie multimedialnej
dla firmy Samsung.

DS przyszłość komunikacji wizualnej
W lutowym numerze przedstawiamy przewidywania dotyczące branży digital
signage. Prognozy są optymistyczne pod warunkiem, że wiedza o tej dziedzinie
będzie systematycznie rozpowszechniana.

Screen Media Expo Europe
7-8 kwietnia w Londynie odbędzie się europejski event w dziedzinie digital
signage i digital OOH pod nazwą "Screen Media Expo Europe".

Polish Digital Signage Association rozpoczyna działalność
Podczas walnego zgromadzenia członków Polish Digital Signage Association,
które odbyło się w Opolu 15 stycznia br. dokonano wyboru władz i wytyczono
kierunki działalności stowarzyszenia na najbliższy okres.

Event – skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Eventy wychodzą z cienia. O sile eventu dla OOH magazine opowiada Krzysztof
Gawrych, dyrektor zarządzający Jet Events.

Konferencja "Event, skuteczne narzędzie PR"
11 marca 2009 roku odbędzie się druga z cyklu konferencji "Obierz kierunek
na event", którą organizuje Event Managers Club we współpracy z portalem
Gazeta.pl. Temat spotkania to "Event, skuteczne narzędzie PR".

W dziale Visual&Print jak zwykle można znaleźć informacje na temat
instalacji, dni otwartych i premier nowych urządzeń. W lutym także stałe
rubryki – Wiżual Kompromitejszyn, wywiad z gwiazdą o outdoorze – tym razem z
Reni Jusis, ambientowy zawrót głowy czy "Wojna Płci" – w lutym w wydaniu
przedstawicieli firm zajmujących się reklamą na środkach komunikacji
miejskiej. Polecamy i zapraszamy do lektury.

Numer 2/2009 OOH magazine dostępny w prenumeracie.