Logo

Trade marketing

Bluetooth marketing i sprzedaż samochodów

Firma dMP4 Sp. z o.o., producent kiosków multimedialnych oraz urządzeń do przesyłania reklam przez Bluetooth®, zrealizowała wspólnie z dealerem samochodów marki Chrysler, Jeep, Dodge firmą Auto Skaczkowski serię kampanii bluetooth marketingu wspierających ekspozycję samochodów w jednym z warszawskich centrów handlowych.

Dzięki bluetooth marketingowi nadawca przekazu reklamowego jest w stanie bezpłatnie dotrzeć na telefon komórkowy klienta znajdującego się w bezpośrednim otoczeniu miejsca sprzedaży. Bluetooth jako system do bezpłatnego przesyłania reklam na telefony komórkowe został z powodzeniem wykorzystany w oferowanych przez dMP4 urządzeniach Blueadvert®.

Ekspozycja samochodów w warszawskim centrum handlowym M1 oraz CH Arkadia zorganizowana przez dealera samochodów marki Chrysler, Jeep, Dodge firmę Auto Skaczkowski miała na celu promocję samochodów amerykańskiego producenta oraz ich propagację na rynku polskim. Klienci, którzy znaleźli się w zasięgu nadajnika Blueadvert® otrzymywali tekstową informację o promocji organizowanej przez firmę Auto Skaczkowski oraz kontent multimedialny. – Bluetooth marketing staje się coraz częściej wykorzystywanym medium reklamowym w Polsce, a urządzenia nadające reklamy stanowią realizację koncepcji posiadania własnego, nowoczesnego nośnika emitującego reklamy bez dodatkowych kosztów – przekonuje Paweł Ratyński, prezes dMP4. Marek Chylewski, dyrektor ds. marketingu Auto Skaczkowski, odwołuje się do liczb. – W trakcie trwania kampanii w zasięgu urządzenia znalazło się ok. 42 000 osób z włączonym modułem Bluetooth w telefonie, z czego ponad 2 600 osób zdecydowało się na odebranie przesyłanej przez nas informacji, co biorąc pod uwagę koszt urządzenia stanowi koszt poniżej 2 zł za skuteczne dotarcie do jednego odbiorcy, tylko w trakcie trwania tej jednej akcji. Kupując urządzenie możemy samodzielnie przeprowadzić kolejne akcje promocyjne bez ponoszenia dodatkowych kosztów – podsumowuje.