Logo

Marketing MIX

Ruszyła kampania Men?s Day

Ruszyła kampania promująca Men’s Day – plenerową imprezę dla mężczyzn, która odbędzie się w dniach 6-7 czerwca na warszawskim Lotnisku Bemowo.  „Wszystko co kręci faceta” to hasło przewodnie kampanii o wartości 1,5 mln zł.
Celem kampanii jest poinformowanie o wydarzeniu oraz zwiększenie zainteresowania projektem, zarówno wystawców, jak i samych zwiedzających. Pierwsze reklamy Men’s Day pojawią się w prasie. Kolejne w  telewizji, radio oraz internecie. Media, w których pojawią się reklamy Men’s Day, to: Radio Zet, Antyradio Warszawa, Chilli Zet, TVN, TVN Turbo, „Men’s Health”, „Auto Świat”, „Motocykl”, „Chip”, „Malemen”, „Essence”, dodatek „Gazety Wyborczej” „Co Jest Grane”. Kampania realizowana jest także za pośrednictwem serwisów internetowych ww. mediów. Patronami medialnymi Men’s Day w sieci są portale internetowe Onet.pl, Zumi.pl oraz Menforum.pl. Wartość kampanii reklamowej to blisko 1,5 mln. zł. Dodatkowo projekt wspierany jest działaniami public relations. Pomysłodawcą i organizatorem przedsięwzięcia jest agencja Sound of Music.