AMS wygrał konkurs ofert i został partnerem Inter Ikea Centra Polska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków handlowych Ikea pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowymi nośnikami reklamowymi.
Umowa między AMS i IICP została podpisana na 6 lat z opcją przedłużenia kontraktu. Na jej mocy możliwe będzie instalowanie różnych typów nośników. Wybór AMS Ikea uzasadnia finansowymi warunkami kontraktu oraz procedurami operacyjnymi jego realizacji. AMS podkreśla, że poszerzenie lokalizacji o miejsca odwiedzane masowo przez klientów, a jednocześnie oddalone od centrum miast wpłynie na uatrakcyjnienie oferty handlowej. Nośniki reklamowe pojawią się w lipcu br. w Parku Handlowym Bielany we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, w Jankach i na warszawskim Targówku. W przyszłym roku, gdy otwarty zostanie Port Łódź, będą dostępne także w tym centrum handlowym.