Marketing MIX Mobilna oferta Metromedia

Mobilna oferta Metromedia

28
0

Połączenie w 2009 roku spółek Metromedia i Global Strategy zaowocowało oddaniem do dyspozycji reklamodawców mobilnej sieci reklamowej oferującej standaryzowane tablice reklamowe w autobusach, tramwajach i innych środkach komunikacji masowej w 34 miastach Polski. Sieć obejmuje także tablice w Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolejach Mazowieckich. Firma może już mówić o 17 milionach Polaków, którzy regularnie mają kontakt z jej nośnikami. Metromedia zwraca też uwagę na profil przeciętnego pasażera. Badania warszawskiego ZTM i innych krajowych przewoźników pokazały, że w dobie korków i rosnących opłat za parkingi, pasażerowie komunikacji miejskiej to kategoria obejmująca wszystkie grupy wiekowe, zawodowe i zarobkowe – także te najatrakcyjniejsze marketingowo. Dotąd z oferty skorzystały takie firmy, jak Orange, Telekomunikacja Polska, Hewlett-Packard, Alior Bank i Era.