Logo

Marketing MIX

Tequila na Twitterze i Facebooku

TequilaPolska uruchomiła swoje konta na portalach społecznościowych Twitter i Facebook. W ten sposób chce nawiązać kontakt z klientami, komentować rynkowe trendy i informować o nowościach z życia agencji.
Na portalu Twitter pod adresem http://twitter.com/tequilapolska będą pojawiać się bieżące informacje o tym, co aktulanie dzieje się w agencji, linki do interesujących stron oraz krótkie komentarze do najnowszych wydarzeń. Komentarze dotyczące branżowych trendów i ciekawostek z rynku będzie regularnie zamieszczał Arkadiusz Piechocki – partner zarządzający TequilaPolska. – Jako agencja marketingu zintegrowanego, musimy być na bieżąco z najnowszymi trendami oraz wykorzystywać potencjał i możliwości, jakie dają nowe kanały komunikacji. Dzięki takim miejscom jak Twitter czy Facebook, możemy nawiązać kontakt z wszystkimi osobami interesującymi się naszą agencją na nowej płaszczyźnie oraz pokazać, że TEQUILAPolska to grupa ciekawych ludzi chcących dzielić się swoimi doświadczeniami, pasjami i przekonaniami – mówi.

Mikroblog Twitter daje możliwość umieszczania krótkich, maksymalnie kilkuzdaniowych (160 znaków) komentarzy na dowolny temat. Za pomocą Twittera komunikują się muzycy, aktorzy, a nawet politycy (refleksje z kampanii wyborczej regularnie na Twitterze zamieszczał obecny prezydent USA Barack Obama).

Na koncie TequilaPolska na portalu Facebook użytkownik znajdzie m.in. informacje z życia firmy, linki do ciekawych stron internetowych, profile pracowników i przyjaciół agencji oraz zdjęcia z ważniejszych wydarzeń. Konto agencji znajduje się pod adresem http://www.facebook.pl/pages/TEQUILA-Polska/120415800714 . Oprócz uruchomienia kont na Facebook i Twitter, TequilaPolska od ubiegłego roku aktywnie działa w internecie przez portal branżowy www.brandenergizing.com .