Logo

Marketing MIX

We wrześniowym OOH magazine:

BRANŻA ELEKTRONICZNA NA OUTDOORZE
RAPORT IGRZ
BEZCENNE WYZNANIE MARKI
KAYAH – PODEJMUJĘ ROZWAŻNE DECYZJE
EVENTOWA PREMIERA PRODUKTU
PLOTERY
SZTUKA OPAKOWANIA

Branża elektroniczna na outdoorze
Jeszcze kilka lat temu na billboardach obecne były dość nieliczne marki elektroniki użytkowej. Choć dziś media pierwszego wyboru dla reklamodawców to telewizja i prasa, outdoor jest coraz częściej wykorzystywany przez branżę jako wsparcie i uzupełnienie prowadzonych kampanii.

Raport IGRZ
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej opublikowała raport ilościowy w sprawie danych
o wielkości rynku reklamy zewnętrznej według stanu na dzień 30.06.2009r.

Bezcenne wyznanie marki
Dawid Trzeciak, strateg, niezależny konsultant, właściciel agencji Guerrilla-marketing.pl opowiada o pewnej bezcennej kampanii.

Kayah – podejmuję rozważne decyzje
Z Kayah rozmawiamy o wizerunku, muzyce i reklamie.

Eventowa premiera produktu
Eventy towarzyszą różnym działaniom marek, na różnym etapie życia produktu. Są m.in. sposobem na wprowadzenie nowości. Premiera produktu w formie eventu to formuła chętnie wybierana przez debiutujących na rynku.

Plotery
Agencje reklamowe czy mniejsze studia poligraficzne nie chcą polegać na zlecaniu większych zadań na zewnątrz. Niektóre decydują się na zakupy maszyn pozwalających im przejmować niektóre z nich. O nich w czerwcowym OOH.

Sztuka opakowania
O znaczeniu opakowania w sprzedaży, jego marketingowej sile i ograniczeniach, jakie narzuca
w tym zakresie rzeczywistość rozmawiamy z przedstawicielami branży opakowań.

W dziale Visual&Print jak zwykle można znaleźć informacje na temat instalacji, dni otwartych
i premier nowych urządzeń.

We wrześniu także stałe rubryki:
– OOH magazine by Andrzej Pągowski
– felieton Sławomira Krynickiego – Co ma wspólnego lojalność klienta z rozbitym oknem?
– pasje: Krzysztof Gorgoń (Bredo)
– wojna płci: Marzena Ilkiewicz (Eclipse S.A.) i Łukasz Jelonek (Eko-tech)
– ambientowy zawrót głowy