Logo

Marketing MIX

Dni otwarte TP i Orange

Telekomunikacja Polska rozpoczęła w wybranych salonach TP i Orange dni otwarte dla klientów zainteresowanych ofertą neostrady z telewizją. Akcja będzie trwała do 21 listopada 2009 r. i obejmuje 110 placówek w całym kraju. W każdym z salonów w ponad 80 miastach, akcja będzie trwała przez dwa dni. Klienci będą w tym czasie zapraszani do udziału w konkursie i udzielenia odpowiedzi na pytanie, dlaczego warto mieć telewizję cyfrowej jakości. W konkursie będzie można wziąć udział bezpośrednio wrzucając odpowiedź do specjalnej urny lub przez internet, na stronie firmy. Osoby, które między 16 października a 21 listopada kupią i aktywują neostradę z telewizją lub tę usługę poszerzoną o telefonię internetową oraz udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe mają szansę wygrać jeden z 70 telewizorów marki Samsung LE 40B551. Nagrodę może wygrać każdy klient, który skorzysta we wspomnianym wyżej okresie z oferty neostrady z telewizją, niezależnie od tego czy kupili ją w salonie biorącym udział w dniach otwartych, innym salonie czy przez stronę internetową. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni do 18 grudnia 2009 r. Salony biorące udział w akcji oznaczone są flagami oraz plakatami informującymi o dniach otwartych.