Logo

Marketing MIX

Rok 2010 rokiem życia za darmo

Projekt „Rok życia za darmo” objął swoim zasięgiem 80 hipermarketów Carrefour w całej Polsce. Każdy kto zakupił 2 dowolne produkty objęte promocją i wysłał sms, mógł wygrać nagrodę główną, którą było opłacenie wszystkich domowych rachunków (czynszu, prądu, gazu, telefonu i internetu) w 2010 roku. Oprócz głównej wygranej przewidziano również nagrody gwarantowane w postaci ekologicznych toreb na zakupy. Projekt zrealizowany został w ramach akcji „Misja Domowy Budżet”. Działania były skierowane do rodzin, a koncentrowały się na mądrym robieniu zakupów, czyli wybieraniu sprawdzonych marek za dobrą cenę.

Kampanie rodzinne są platformą marketingową realizowaną przez agencję Swiift dla Procter&Gamble już od ponad roku. We wcześniejszych odsłonach były to projekty realizowane pod koncepcją „Rodzinna Kraina”. Często wydarzenia dostosowywane były do strategii komunikacyjnej Carrefour, a nieodłącznie realizowano je z udziałem marek Procter & Gamble. Projekt „Rok życia za darmo” trwał w styczniu.

Obecnie realizowanym projektem w ramach akcji „Misja Domowy Budżet” przez agencję Swiift jest event pod tytułem „XXL opakowanie-zawsze taniej” , który rozpoczął się na początku lutego. W ramach projektu agencja Swiift odpowiada za koncepcję i realizację konkursu sms-owego oraz przygotowanie materiałów
POS.