Logo

Marketing MIX

Rusza konkurs na kampanię społeczną

Od 1 do 31 marca 2010 r. trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Kampania Społeczna Roku 2009. Jest to inicjatywa Fundacji Komunikacji Społecznej. Jury konkursu ocenia zgłoszone kampanie społeczne realizowane w Polsce w ciągu roku w ramach pięciu kategorii uzależnionych od ich nadawcy oraz przyznaje im tytuły Kampanii Społecznej Roku w danej kategorii.

Wręczenie nagród w tegorocznej edycji, po raz pierwszy w historii konkursu, odbędzie się latem br. na uroczystej gali organizowanej przez fundację. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii pod względem marketingowym. Oceniane jest podejście do poruszanego w zagadnienia, a nie jest oceniany temat kampanii.

W jury konkursu zasiadają m.in.: Paweł Prochenko, Olga Figurska, Dominika Maison, Leszek Stafiej, Malina Wieczorek, Jolanta Plieth-Cholewińska.