Logo

Marketing MIX

Tally Weijl z nową kampanią

Szwajcarska marka Tally Weijl rozpoczęła swoją wiosenno-letnią kampanię „Totally Tally”. W tym sezonie dobrze znana dziewczyna Tally Weijl, w tej roli już od kilku sezonów Tori Praver, wciela się w Jet-Set-Girl. Sesja zdjęciowa z lotniskiem w tle podkreśla seksapil i kobiecość wiosennych propozycji marki.

Marka dopracowała także nowy image swojej maskotki, różowego królika, który jest elementem kampanii wizerunkowej. Maskotka marki będzie widoczna we wnętrzach salonów, na metkach oraz na materiałach POS i dokumentach Dodatkowo niecodzienną parę Tally Weijl możemy zobaczyć na warszawskich bilboardach m.in. przy Placu Bankowym, w okolicach centrum handlowego Złote Tarasy, czy też na skrzyżowaniu ul. Grójeckiej z ul. Wawelską.

W tym sezonie hasło kampanii to „Bądź totally Tally”.