Logo

Marketing MIX

Jet Line po raz pierwszy dla Petronas Syntium

Na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12×4 m firmy Jet Line trwa kampania promocyjna olejów samochodowych Petronas Syntium. Jest to pierwsza kampania reklamowa tej marki na nośnikach Jet Line.

– Do kampanii zostały wybrane świetnie zlokalizowane nośniki, umieszczone przy  najpopularniejszych trasach między WarsJet Line po raz pierwszy dla Petronas Syntiumzawą a Gdańskiem,  Krakowem czy Katowicami. To idealnie zapewnia kontakt z reklamą grupie docelowej, czyli wszystkim poruszającym się po Polsce samochodami, czy to prywatnie czy służbowo – mówi Beata Chojecka – Kuczek, Account Manager Jet Line. Kampania reklamowa na nośnikach Jet Line trwa do końca września. Graficzny projekt reklamy został przygotowana przez włoską agencję Insideout.

Należąca do Jet Line sieć nośników Motorway 12x4m liczy 320 powierzchni. Jet Line plasuje się na drugim miejscu w tym segmencie nośników reklamowych, z udziałem ponad 31% w ich ogólnej liczbie, która wynosi 1027 powierzchni (wg IGRZ z czerwca br.). Nośniki Motorway 12x4m znajdują się w największych i średnich miastach Polski oraz przy wszystkich głównych trasach w kraju.