Logo

Marketing MIX

Dzień Ziemi z Cityboard Media przez cały rok

Dzień Ziemi to odbywająca się na całym świecie co roku w dniu 22 kwietnia akcja mająca na celu promowanie postaw ekologicznych. Eko tematy na stałe weszły do zakresu komunikacji wielkich firm, a co za tym idzie do ofert firm reklamowych, w tym również z branży reklamy zewnętrznej. Zwraca na nie uwagę także Cityboard Media.

Zabiegi mające na celu uwrażliwienie ludzi na sprawy związane z naturalnym środowiskiem możemy obserwować cały rok. Ich autorami są między innymi firmy, które ekologię wpisały w swoje działania komunikacyjne z zakresu CSR. Sam ekologiczny komunikat to połowa sukcesu. Sposób ich przekazu jest równie ważny. Dlatego tak istotne jest, aby firmy prowadzące działania z obszaru ekomarketingu używały w komunikacji narzędzi, które nie przeczą założeniom przyjaznym środowisku.  

Taką możliwość daje swoim klientom Cityboard Media. Jako jedyna firma na rynku polskim oferuje klientom realizację kampanii na ekologicznym materiale ekspozycyjnym – ekoplakacie™. To innowacyjne rozwiązanie, które daje zupełnie nową jakość tym, którzy chcą być konsekwentni w swoich ekologicznych działaniach i którym zależy na umacnianiu wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie.