Logo

Marketing MIX

Konkurs dla domów mediowych

Clear Channel Poland uruchomił konkurs pod hasłem „Czy jesteś znawcą mediów?„. Konkurs skierowany jest do domów mediowych i dotyczy znajomości oferty wakacyjnej Clear Channel Poland.

Pracownicy domów mediowych, aby wziąć udział w konkursie muszą odpowiedzieć na pytania dotyczące oferty wakacyjnej Clear Channel Poland. Autorzy pięciu najlepszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni płytami Armada Lounge. Najbardziej kreatywna kampania, która zostanie zrealizowana za pośrednictwem domu mediowego na nośnikach Holiday Media zostanie nagrodzona voucherm na indywidualne zajęcia językowe w szkole Profi Lingua. Na zgłoszenia czekamy do końca maja, a zwycięzców wyłoni kapituła w składzie:
• Jarosław Chojecki – dyrektor sprzedaży Clear Channel Poland
• Iwona Ferszter-Petz – zastępca dyrektora sprzedaży Clear Channel Poland
• Joanna Majewska – marketing manager Clear Channel Poland