Logo

Marketing MIX

Grupa ClickAd z kampanią dla marki Asus

Grupa ClickAd prowadzi kompleksową kampanię reklamową promującą notebooki Asus serii N. Akcja swoim zasięgiem obejmuje Internet, outdoor i radio. Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób w wieku 25-50 lat, miłośników multimediów i dźwięku wysokiej jakości.  W Internecie reklamy zamieszczane są w serwisach informacyjnych, biznesowych, muzycznych, lifestylowych, poświeconych multimediom i rozrywce oraz serwisach społecznościowych. Akcja reklamowa prowadzona jest m.in. na portalach: money.pl, bankier.pl, tvn24.pl, forbes.pl, newsweek.pl, NK.pl, YouTube.pl.

W sieci wykorzystane zostaną takie formaty reklamowe jak billboard, double billboard, skyscraper, rectangle, box, scroll double billboard oraz linki tekstowe. Grupa ClickAd przygotowała także polską wersję 15 sekundowego klipu video do emisji w serwisie YouTube.pl www.youtube.com/user/AsusSeriaN

Kampania outdoorowa swoim zasięgiem obejmuje Warszawę i Trójmiasto. Wykorzystane zostaną billboardy typu frontlight i citylight. Dodatkowo w Radiu ZET emitowane będą 20 sekundowe spoty reklamowe.  Za kreację, planowanie kampanii i zakup mediów odpowiedzialna jest Grupa ClickAd. Akcja potrwa do połowy czerwca.