Logo

Marketing MIX

Art&Diamonds Soraya z Krystyną Jandą

Krystyna Janda, wielka gwiazda polskiego filmu i sceny teatralnej została ambasadorką luksusowej linii kosmetyków Art&Diamonds.

W czwartkowe przedpołudnie 12 maja w Teatrze Polonia odbyła się uroczysta konferencja z tej okazji. Gospodarze spotkania Jarosław Cybulski – dyrektor generalny regionu Europy Środkowej koncernu Cederroth oraz Jolanta Furman, dyrektor marketingu marki Soraya w miłej atmosferze dyskutowali z Krystyną Jandą o sztuce, pielęgnacji i wyjątkowej recepturze nowej linii.

Art&Diamonds to seria luksusowych kosmetyków do twarzy–  każdy słoiczek kremu zawiera czysty, sproszkowany diament. Ponadto w każdym preparacie znajdują się innowacyjne składniki aktywne: Tarcza Antyrodnikowa, Ultra Expert 5D ukierunkowany na walkę z pięcioma rodzajami zmarszczek oraz dodatkowe składniki czynne dedykowane potrzebom skóry w różnym wieku.

Krystyna Janda zapytana o receptę na dobry wygląd odpowiedziała, że jest to: „Prostota, energia, wiara w siebie i dobry krem”. Przyznała,  że zarówno ona, jak i aktorzy pracujący w jej teatrach stosują kosmetyki Soraya, ponieważ marka objęła mecenatem obydwie sceny artystki, wyposażając garderoby teatrów Polonia i Och– Teatru w produkty niezbędne do charakteryzacji artystów. Dodała również, że kosmetyki pielęgnacyjne są dla niej niezmiernie ważne, ponieważ na co dzień często unika makijażu.

Prezentacji nowej linii, jak również tajników jej receptury dokonała Beata Fołtyn, PR manager marki Soraya, a konferencję poprowadziła Agata Młynarska.