Logo

Marketing MIX

Druga edycja konkursu Internale Poland 2011

Można już wysyłać zgłoszenia do drugiej edycji konkursu INTERNALE, którego bohaterami są ludzie zarządzający komunikacją wewnętrzną – jedną z dziedzin kluczowych dla efektywności przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Zgłoszenia konkursowe można nadsyłać do 31 lipca. Organizatorem konkursu jest portal Intranety.pl.

INTERNALE POLAND to jedyne na polskim rynku wydarzenie, poświęcone w całości zagadnieniom branży komunikacji wewnętrznej i intranetom – konkurs, który ma dopingować firmy do podnoszenia profesjonalizmu w działaniach IC, a przede wszystkim zwiększać świadomość w zakresie korzyści wynikających z nowoczesnej komunikacji wewnętrznej i technologii informatycznych.

Duże podmioty gospodarcze, średnie i małe przedsiębiorstwa, a także jednostki administracji publicznej i NGOsy powalczą o nagrody w ośmiu konkursowych kategoriach:
1.Najlepszy Intranet 2011, kategoria: MSP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa)
2.Najlepszy Intranet 2011, kategoria: Duże Firmy
3.Najlepszy Intranet 2011, kategoria: Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe
4.Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej 2011, kategoria: MSP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa)
5.Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej 2011, kategoria: Duże Firmy
6.Najlepszy Projekt Komunikacji Wewnętrznej 2011, kategoria: Administracja Publiczna, Samorządy i Organizacje Pozarządowe
7.Osobowość / Zespół Komunikacji Wewnętrznej 2011
8.Osobowość / Zespół Intranetu 2011

INTERNALE POLAND 2011 skierowany jest do managerów komunikacji wewnętrznej i PR, dyrektorów personalnych, członków zarządów, managerów HR, specjalistów zarządzania wiedzą, managerów IT i administracji, zarządców, redaktorów, administratorów, projektantów, promotorów i pomysłodawców intranetu.

Tegoroczna edycja zakończy się 6 października, na uroczystej gali wieńczącej kongres European IC & Intranet Meeting w hotelu Westin w Warszawie. Na zgłoszenia, wysyłane na adres: internale@intranety.pl, organizatorzy czekają do 31 lipca br. Audytorem konkursu jest KPMG. Regulamin konkursu, sposób zgłaszania się oraz inne szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.internale.com.