Logo

Marketing MIX

Liderzy rynku na gifts exclusive 2011

Liderzy rynku artykułów promocyjnych potwierdzili swój udział w targach gifts exclusive 2011. Impreza jaka odbędzie się w dniach 14-15 września w Warszawie, zgromadziła czołowych dostawców i importerów upominków reklamowych i jest najważniejszym wydarzeniem branży artykułów promocyjnych w II połowie roku.

Tegoroczne targi odbędą się we wnętrzach eleganckiego klubu Mirage w podziemiach Pałacu Kultury i Nauki. Nietypowa, ekskluzywna konwencja spotkań branżowych sprawdziła się, o czym świadczy ilość już zarezerwowanych powierzchni wystawienniczych.

Podobnie jak w poprzednim roku swoją obecność potwierdzili najważniejsi gracze rynku upominków reklamowych, którzy zaprezentują swoją ofertę świąteczną.  Podczas gifts exclusive 2011 najnowsze katalogi pokażą: Axpol Trading, Bonus Marengo, Capira, Chocolissimo, CiTRON, Cross, DeesArt, Easy Gifts, fops.pl, Inspirion Polska, Ivory, Jaguar, JettStudio, Macma Polska, Maxim, Mug Serwis, Reda Polska, Scheaffer, Senator Polska, Texet Poland, TOPiCO Polska.  W większości są to firmy, które już miały okazję przetestować potencjał gifts exclusive w poprzednim roku i przekonać się o skuteczności formuły spotkań klubowo-biznesowych.

Ubiegła edycja przyciągnęła ponad 1500 zwiedzających. Organizatorzy, którzy stawiają na jakość, a nie na ilość prezentowanych ofert, szacują, że w tym roku targi przyciągną znacznie większą liczbę odwiedzających. Poza przedstawicielami agencji reklamowych z całej Polski,  drugiego dnia wstęp na targi będą mieli także przedstawiciele działów marketingu klientów końcowych.

Podczas gifts exclusive 2011 zadebiutują również katalogi promomagazine.pl, które przekrojowo pokazują ofertę dystrybutorów, importerów, producentów oraz agencji reklamowych. Czwarta, świąteczna edycja wydawnictwa promomagazine.pl po raz kolejny czytelnie dzieli rynek artykułów promocyjnych. Dwa katalogi, skierowane są do wyodrębnionych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.

Patronat nad imprezą objęła Polska Izba Artykułów Promocyjnych oraz OOH magazine. Partnerem strategicznym wydarzenia jest serwis www.giftsonline.pl – pierwsza w Polsce wyszukiwarko-porównywarka gadżetów reklamowych oraz katalogi promomagazine.pl