Logo

Trade marketing

Galposter realizuje projekt na rzecz Ruch SA

Galposter – spółka wchodząca w skład Grupy Outsourcing Experts, świadcząca usługi w obszarze outsourcingu procesów identyfikacyjnych, rebrandingowych i budowy sieci – współtworzy nową odsłonę marki Ruch SA. Galposter odpowiedzialny jest za doradztwo projektowe i działania związane z odświeżeniem sieci sprzedaży detalicznej jednej z najbardziej znanych firm w Polsce. Spółka odpowiada również za wprowadzenie bardziej efektywnego modelu obsługi serwisowej punktów sprzedaży.

Projekt realizowany przez Galposter na rzecz Ruch SA obejmuje consulting technologiczny oraz doradztwo projektowe, w tym budowę pierwszych brył kioskowych, które pojawiły się na ulicach Warszawy. Spółka realizuje również prace związane z innowacyjnym i nowoczesnym oznakowaniem wizualnym kiosków oraz montażem ultracienkich tablic citylight. Ponadto Galposter podpisał z Ruch SA umowę, w której gwarantuje obsługę serwisową 800 punktów zlokalizowanych w południowo-zachodniej Polsce, stanowiących niemal 15% całej sieci sprzedaży RUCH.

„Rozwiązania oferowane przez Galposter w zakresie outsourcingu procesów identyfikacyjnych, rebrandingowych i budowy sieci doskonale sprawdzają się w przypadku tak dużych i rozproszonych terytorialnie przedsiębiorstw, jakim jest Ruch. Będziemy wspierać naszego  klienta w bardziej efektywnym zarządzaniu rozbudowaną oraz zróżnicowaną siecią sprzedaży. Galposter jest jedną z niewielu firm na polskim rynku, która może wykazać się doświadczeniem w tego rodzaju projektach. Dodatkowo, krótki termin na sfinalizowanie prac projektowych i wykonawczych związanych z odświeżeniem wizerunku sprawił, że Galposter wraz ze swoim partnerem – firmą Moduł System, jako jeden z nielicznych podmiotów mógł podjąć się takiego wyzwania. Naszą przewagą konkurencyjną – poza wysoką jakością świadczonych usług z zakresu outsourcingu wsparcia sprzedaży i marketingu – są również niestandardowe, często ekspresowe terminy realizacji zleceń. Wyprodukowanie brył kioskowych dla Ruch SA zajęło zaledwie 3 tygodnie, co potwierdza naszą efektywność i skuteczność. Naszym dodatkowym atutem, poza doświadczeniem i szerokim portfolio pomyślnie zakończonych kampanii, jest także kompleksowe zarządzania projektami” – powiedział Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.

Pod koniec roku planowane jest także uruchomienie dedykowanego call center, które będzie dopełnieniem obsługi serwisowej  punktów sprzedaży Ruch. Galposter zapewni – dzięki możliwości bezpośredniego kontaktu osób prowadzących sprzedaż w danym punkcie z pracownikiem infolinii – profesjonalne i kompleksowe wsparcie technologiczne, gwarantujące ciągłość sprzedaży.

„Strata wynikająca z braku sprzedaży danego dnia jest zdecydowanie wyższa niż koszt, który spółka Ruch ponosi z tytułu utrzymania w gotowości firmy, która w ciągu 4 godzin  odpowiedzialna jest za usunięcie awarii. Zarządzanie usługami serwisowymi dla sieci placówek dystrybucyjnych w modelu outsourcingowym jest opłacalne ekonomicznie” – dodaje Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.