Marketing MIX Nowi członkowie IAA

Nowi członkowie IAA

0

Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączyły Agencja Reklamowa MAIK z Lublina oraz Agencja Orangeblue z Poznania.

Maik jest niezależnym podmiotem oferującym działania marketingowe i reklamowe. W zakres działalności agencji wchodzi m.in.: opracowywanie i realizacja strategii, prowadzenie programów lojalnościowych, analiza, planowanie i zakup mediów, kreacja i produkcja reklam, tworzenie systemów identyfikacji wizualnych, opakowań i etykiet, Trade i Direct Marketing, a także prowadzenie działań Public Relations i organizacja eventów.
„Grono agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu powiększyło się o nowego partnera. Jestem przekonany, że duże doświadczenie firmy MAIK, szczególnie na rynku lokalnym przyczyni się do poszerzenia wiedzy na temat Stowarzyszenia w całej Polsce. Szczególnie cieszy nas, że w ostatnim czasie przystąpiły do nas firmy z różnych regionów Polski. Niedawno wzmocniliśmy się o firmę Orangeblue S.c z Poznania, a obecnie o Agencję MAIK z Lublina. Pokazuje to, że Stowarzyszenie ma partnerów w całym kraju” – mówi Piotr Łysak, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce.

Agencja Orangeblue przystąpiła do Stowarzyszenia w marcu tego roku. Orangeblue świadczy kompleksowe usługi marketingowe obejmujące komunikację dla marek w kluczowych obszarach ATL, BTL, experiential oraz interactive marketing. Agencja posiada dwa biura – w Poznaniu (centrala firmy) oraz w Warszawie, a także rozbudowaną strukturę supervisorów i promotorów na terenie całego kraju, która pozwala na realizację ogólnopolskich kampanii wymagających bieżącej kontroli w terenie.

Agencja MAIK reprezentowana będzie w IAA przez Janusza Babicza – dyrektora zarządzającego oraz Joannę Skrobowską-Gruba – specjalistę komunikacji marketingowej. Agencję Orangeblue reprezentuje Krzysztof Ziomek oraz Jarosław Koniarski – Partnerzy Zarządzający.

Dotychczas do grona partnerów polskiego oddziału IAA dołączyło kilkadziesiąt firm, wśród których znajdują się największe i najbardziej znaczące na krajowym i międzynarodowym rynku podmioty.