Logo

Marketing MIX

Ruszyła promocja Warszawy do EURO 2012™

Agencja kreatywna HOLO FX przygotowała i zrealizowała kampanię „Maźnij Mnie”, której celem był wybór koloru mostu średnicowego. Wyniki głosowania poznaliśmy na imprezie „ROK DO UEFA EURO 2012™” również realizowanej przez HOLO FX, a podczas spektaklu świetlnego na moście kolejowym mogliśmy podziwiać wybrany przez Warszawę kolor.

Akcja „Maźnij mnie!” ruszyła 13 maja. Wtedy to na portalu Facebook na profilu miasta stołecznego Warszawy pojawiła się aplikacja służąca do głosowania. Było to interaktywne video- w  trakcie trwania filmu,  na którym uwieczniony był most z lotu ptaka można było zmieniać jego kolory, by sprawdzić który najbardziej nam się podoba i oddać swój głos.

Równocześnie, w dwóch głównych punktach miasta – na placu Defilad i przy Placu Zamkowym stanęły dwie betonowe  ścianki , na których można było wymalować swój głos w tych samych kolorach, które dostępne były na portalu Facebook. Akcja „Maźnij Mnie” trwała do 10 czerwca, a jej wynik poznaliśmy dzień później podczas eventu  „ROK DO UEFA EURO 2012™”.

Ten całodzienny piknik rodzinno-sportowy odbył się na Skwerze Kahla na Powiślu. Teren  został podzielony na kilka stref, gdzie można było poczuć atmosferę, która towarzyszyć nam będzie podczas UEFA EURO 2012™. Niewątpliwymi perełkami pośród wielu atrakcji były: możliwość zagrania jeden na jednego z reprezentantem polski Robertem Lewandowskim oraz wygrania biletów na mecze mistrzostw.

Wieczorną część artystyczną rozpoczęły koncerty Asia Ash Band oraz Afromental.  Całość imprezy prowadził Jacek Kurowski, dziennikarz redakcji sportowej TVP wraz z Wujkiem Samo Zło. A event zakończyło widowisko „Świetlny Most”. Przy wykorzystaniu spektakularnych efektów świetlnych, w otoczeniu Wisły i ze Stadionem Narodowym w tle, na kolejowy most średnicowy wjechały najpiękniejsze polskie parowozy oraz pociąg wypełniony kibicami jadącymi na stadion. W finale most został podświetlony na czerwono – to właśnie ten kolor został wybrany w akcji „Maźnij Mnie”.

Wynikiem akcji „Maźnij Mnie” jest  55% wzrost liczby użytkowników profilu M.st. Warszawa na Facebook’u, a ilość relacji w mediach z wydarzenia  „ROK DO UEFA EURO 2012™” zaskoczyła samego organizatora.

Organizatorem akcji „Maźnij Mnie! Warszawa wybiera kolor Mostu Średnicowego!” oraz „ROK DO UEFA EURO 2012™” było miasto stołeczne Warszawa wraz ze sponsorami globalnymi UEFA – Coca-Cola oraz Carlsberg, przy współpracy z PKP Polskie Linie Kolejowe.