Logo

Marketing MIX

Gruppa66 Ogilvy promuje kredyt gotówkowy Banku BPH

Po sukcesie wizerunkowym i biznesowym poprzedniej kampanii kredytu gotówkowego Banku BPH przygotowanej przez Gruppa66Ogilvy Agencja stworzyła i zrealizowała nową kampanię dla tego samego produktu.

Gruppa66 Ogilvy we współpracy z Ogilvy Interactive i domem produkcyjnym Redworks odpowiada
za przygotowanie kolejnej zintegrowanej kampanii, promującej kredyty gotówkowe Banku BPH.  Agencja do projektu zaprosiła znanego już z poprzedniej kampanii aktora Bartosza Opanię. Agencja w humorystyczny i zabawny sposób zestawiła popularność kredytu gotówkowego z popularnością celebryty. Ostatecznie to kredyt z nagrodą nawet do 750 zł, a nie aktor, okazuje się gwiazdą. Dzięki ogromnemu dystansowi do siebie, jakim wykazał się Pan Bartosz zdecydowaliśmy się na zabawę formą i przewrotne porównanie produktu do celebryty – powiedziała Olga Sobieraj, Managing Director Gruppa66 Ogilvy.

Kampania rozpoczęła się 4 lipca. Składają się na nią działania ATL: (TVC, radio), BTL: (witryny, plakaty, ulotki, direct mailing) oraz działania internetowe. Planowaniem oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy StarLink.