Logo

Marketing MIX

Kubek na reklamę

Reklama chętnie włączyła w swoje oręże kubki, filiżanki, czy szklanki. Są to produkty, z których codziennie korzysta każdy z nas, a reklama bardzo lubi być z konsumentem w każdej chwili. Zatrudniła więc ceramikę i porcelanę, jako swoich perswazyjnych asystentów.

Ceramika reklamowa jest jednym z podstawowych narzędzi działań BTL czyli reklamy pozamedialnej i kierowana jest przede wszystkim bezpośrednio do konsumentów. – Spełnia znakomicie swą rolę w promocji marki, produktu, pozytywnego wizerunku firm, ale także różnego rodzaju wydarzeń czy imprez okolicznościowych – mówi Magdalena Cichocka z firmy Qubarts – Kubki czy filiżanki z nadrukami coraz częściej, oprócz lansowania nazwy, marki, znaku firmowego czy eventów, promują różnego rodzaju instytucje publiczne oraz ich działania i akcje. Świetnie sprawdzają się też w programach lojalnościowych – dodaje Cichocka. Jakub Bujanowicz z firmy Avant podpowiada, że ceramika świetnie sprawdzi się także w promocji biznesowej i skierowanej do personelu sprzedaży, to idealny prezent dla kontrahenta, dostawcy, sprzedawców budujący pozytywny wizerunek firmy. Kubki i filiżanki można wykorzystać również w promocji konsumenckiej np. poprzez dołączenie podarunku do opakowania. (…)

Artykuł ukazał się w majowym wydaniu OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
pub.oohmagazine.pl/2011/OOH25.pdf