Logo

Marketing MIX

Wakacyjna promocja CIN&CIN

W połowie czerwca rozpoczęła się promocja marki CIN&CIN „Smaki Lata”. Przez cały okres wakacji, owocowe warianty CIN&CIN dostępne w trzech orzeźwiających smakach: Cherry, Orancini i Lemoncini wspierane będą działaniami prosprzedażowymi w punktach sprzedaży oraz wzmożonymi aktywnościami w Internecie. Akcja dedykowana jest dla sklepów detalicznych oraz sieciowych i dotyczy wsparcia sprzedaży oraz wzrostu świadomości wśród grupy docelowej gotowymi drinkami od CIN&CIN.

W ramach zaplanowanych działań, do butelek CIN&CIN Cherry, CIN&CIN Orancini, CIN&CIN Lemoncini dołączone zostaną zawieszki z propozycjami letnich drinków, przygotowane specjalnie z myślą o niezależnych, pewnych siebie i eleganckich kobietach.

Do degustacji smakowych propozycji CIN&CIN w wakacyjne weekendy zachęcać będą hostessy. Animacje prowadzone będą w wybranych hipermarketach oraz w specjalnie wyselekcjonowanych punktach sprzedaży w nadmorskich kurortach, nad jeziorami i w górach. W wybranych punktach sprzedaży, w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, zastosowane zostaną niestandardowe prezentacje produktu na półce sklepowej oraz dodatkowe ekspozycje smakowych wariantów CIN&CIN.