Logo

Marketing MIX

Nowy strateg w zespole S4

Do działu strategii Agencji Reklamowej S4 dołączył Łukasz Skotnicki, który objął w nim stanowisko strategic plannera. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał on m.in. w Tesco Polska oraz agencji Heureka.

Łukasz Skotnicki ma 5-letnie doświadczenie w pracy z tematami strategicznymi i badaniami.  Przed dołączeniem do zespołu S4 pracował jako project manager a wcześniej analityk ds. badań konsumenckich w Customer Insight Unit w Tesco Polska, gdzie zajmował się planowaniem i koordynacją badań (m.in. projekty shopper marketingowe, badania segmentacyjne, postrzeganie mechanizmów promocyjnych, analizy reklam oraz materiałów marketingowych). Współpracował też z agencją Heureka oraz firmą Veracomp.

Jest on absolwentem socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. W S4 Łukasz Skotnicki objął stanowisko strategic plannera. Odpowiada za kompleksowe doradztwo strategiczne dla obecnych klientów agencji oraz współpracę z działem client service przy toczących się przetargach.