Logo

Marketing MIX

Kampania społeczna Browarów Polskich

„Reaguj gdy niepełnoletni kupuje alkohol” – to komunikat przewodni kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”, prowadzonej po raz trzeci przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Tegoroczna jej edycja, rozpoczęta w lipcu, jest w szczególności ukierunkowana na aktywizację środowisk lokalnych. Każda gmina, która zadeklaruje udział w kampanii, otrzyma bezpłatny pakiet materiałów edukacyjno – informacyjnych do dystrybucji w sklepach i szkołach. W skład pakietu wchodzą plakaty, ulotki i filmy szkoleniowe dla sprzedawców, naklejki oraz broszury dla rodziców. Swój udział gminy zgłaszać mogą do końca lipca poprzez formularz zamieszczony na stronie www.pozorymyla.pl. Dziesięć najbardziej aktywnych zostanie uhonorowanych w październiku tytułem „Odpowiedzialnej Gminy 2011”.

Kampania w telewizji

Działania edukacyjne prowadzone w gminach wesprze kampania spotowa w TVN 24, startująca w poniedziałek 18 lipca. Trzydziestosekundowy film, zrealizowany przez Cypriana Olenckiego, przestrzega przed możliwymi konsekwencjami sprzedaży alkoholu osobie bardzo młodej oraz namawia do reagowania wszystkich potencjalnych świadków takiej sprzedaży. W końcówce spotu zamieszczono apel o poparcie kampanii i zapoznanie się z listą gmin, które już się przyłączyły na stronie www.pozorymyla.pl.

Emisję zaplanowano na trzy flighty: 18 – 29 lipca, 1 – 5 sierpnia i 8 – 12 sierpnia. Spot zobaczyć będzie można w specjalnych, pozareklamowych blokach, poświęconych kampaniom społecznym.

Wokół kampanii „Pozory mylą, dowód nie” realizowane będą również działania komunikacyjne. Agencja Marketing & Communications Consultants, prowadząca biuro prasowe kampanii, zainteresowała przedsięwzięciem między innymi TVP Info. W lipcowe i sierpniowe weekendy reporterzy stacji będą w pięciu wejściach na żywo, emitowanych przed prognozą pogody, pokazywać realizację kampanii w wybranych 10 miastach i gminach. Dodatkowo w każdej z tych gmin zrealizowany zostanie kilkuminutowy reportaż, który TVP Info wyemituje w programie „Raport z Polski”. Najbliższe relacje prowadzone będą z Wolina (24.07), Pobiedzisk (30.07) i Włodawy (31.07).