Logo

Marketing MIX

Agencja Hard&Smart dla sieci hurtowni Eurocash

Agencja Hard&Smart, należąca do GRUPY HANDS, będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę nowej edycji akcji promocyjnej „Pewniak” w sieci hurtowni Eurocash.

Firma zajmie się kreacją, produkcją materiałów promocyjnych oraz zakupem nagród i gadżetów dla zwycięzców. Cała akcja zostanie przeprowadzona pod hasłem „Pewniak 07 po nagrody zgłoś się” i będzie utrzymana w klimacie polskiego kina.  

– Akcja promocyjna „Pewniak” w hurtowniach Eurocash odbywa się już po raz siódmy, stąd też cyfra 7 stała się wyznacznikiem do stworzenia linii kreatywnych – mówi Henryka Koblańska, dyrektor strategiczny Grupy HANDS. – Naszą inspiracją był polski agent 07 Porucznik Borewicz – dodaje. Promocja skierowana jest do klientów sieci hurtowni Eurocash i potrwa od 5 września do 29 października 2011.

Eurocash to największa w Polsce grupa zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych. Grupa Eurocash koncentruje się na hurtowej dystrybucji produktów FMCG do tradycyjnych sklepów detalicznych w całej Polsce.