Marketing MIX Digital Sinage przypomina o łańcuchach śniegowych

Digital Sinage przypomina o łańcuchach śniegowych

94
0

Zmieniające się obrazy na monitorze Digital Sinage przyciągają uwagę i potęgują uczucie przyjemności podczas robienia zakupów. Dlatego też, aby zwrócić się bezpośrednio do swoich klientów, jak również pokazać zalety prezentowanych produktów, coraz więcej producentów umieszcza Digital Sinage w swoich prezentacjach POS. Tak jest także w prezentacji POS zrealizowanej przez Grupę STI dla firmy PEWAG.

Łańcuchy śniegowe nakłada się na koła przy trudnych, zimowych warunkach atmosferycznych. Ich czas montowania wydłuża się z powodu licznych zaczepów i oczek. Pewag snox jest pierwszym systemem łańcuchowym bez tego typu łączników. System mocujący reaguje automatycznie i w mgnieniu oka dostosowuje optymalne naprężenie do powierzchni koła. Niewątpliwą zaletą systemu Pewag jest to, że jest on bardzo łatwy w użyciu. Dodatkowo posiada monitor informacyjny, na którym odbywa się prezentacja.

Podstawę tej atrakcyjnej prezentacji w POS stanowi display regałowy z lekko ugiętymi do wewnątrz półkami nośnymi. Całość wykonana jest z tworzywa sztucznego. Na półkach regałowych znajdują się teczki,
w których umieszczone są gotowe do sprzedaży łańcuchy śniegowe. Display wyposażony jest ponadto w dodatkowe haki, na których wiszą rękawice ochronne.

Talent sprzedażowy

Zwieńczeniem displaya jest płaski monitor, który jako moduł dodatkowy przymocowany jest na displayu poprzez proste połączenie wtyczkowe. Animowany film, który można zobaczyć na załączonym monitorze, informuje kierowców o zaletach produktu i łatwości jego obsługi, tym samym wywołując w nich „efekt nagłego olśnienia”. Przy zmianie asortymentu sprzedażowego zawartość video może być szybko zaktualizowana.

Digital Signage zyskuje na znaczeniu

Integracja Digital Sinage w displayu realizowanym przez Grupę STI dla Pewag jest rozwiązaniem wysoce aktualnym. „Możliwość zobaczenia przez potencjalnego użytkownika jak łatwe i proste staje się nałożenie łańcuchów śniegowych przekonuje go i motywuje do zakupu”, podkreśla Norman Thom, dyrektor zarządzający działem permanentnych displayów Grypy STI. „Dlatego też coraz więcej centrów handlowych decyduje się na zastosowanie nośników cyfrowych. Digital Sinage posiada szerokie zastosowanie – począwszy od oprowadzania klienta po sklepie (co i w jaki sposób znaleźć), aż do promocji nowych produktów”. Grupa STI jako jako dostawca kompleksowych rozwiązań POS wspiera i doradza swoim klientom również w projektowaniu i realizacji rozwiązań Digital Sinage w miejscu sprzedaży.