Logo

Marketing MIX

Zmysłowa Lekkość Bytu 2011

W ostatni czwartek wakacji odbyła się druga edycja "Zmysłowa Lekkość Bytu". W tym roku, głównym punktem programu był pokaz "Charme & Glamour"zaprezentowany przez instruktorów i kursantki Free Art Fusion, studia tańca, które było gospodarzem spotkania. A ponieważ motywem przewodnim cyklu "Zmysłowa Lekkość Bytu" organizowanego przez Marketing & Advertising House, są kobiecość, piękno i pasja, zaproszeni goście mieli także okazję spotkać się ze stylistą fryzur oraz ekspertami pielęgnacji ciała i urody.

Jedna z sal, studia mieszczącego się w centrum Warszawy, przy ulicy Miedzianej, zamieniła się w scenę, na której rozegrał się niezwykle inspirujący i widowiskowy spektakl tańca w kilku odsłonach : burlesque, butterfly silk, pole dance fitness i akrobacje na kole. Te propozycje dedykowane są kobietom, które szukają niebanalnej formuły aktywności sportowej bazującej na tańcu i teatrze.

Monika Moskwa, właścicielka studia tańca Free Art Fusion podkreśliła : "Współczesne kobiety coraz są świadome swoich potrzeb i upodobań. Częściej myślą o sobie, o tym czego im brak, gdzie tego szukać.  Do tej pory panie marzące o idealnej sylwetce korzystały z form treningowych tworzonych głównie pod kątem mężczyzn, np. ćwiczenia siłowe na tradycyjnych siłowniach. Dzisiaj pokochały ćwiczenia na pionowym drążku czyli tzw. pole dance. Złośliwi sceptycy pytają: „Po co im to? Czy i gdzie będą to pokazywać, bo jeśli nie to jaki to ma sens?” A przecież po co dźwigać rękoma kilogramowe hantle skoro można podciągnąć się na rękach i utrzymać własne ciało podczas pięknej ewolucji, po co wykonywać nudne i monotonne ćwiczenia na mięśnie brzucha czy pleców skoro ten sam efekt można osiągnąć przez wejście na rurze do pionu, unosząc nogi i miednicę w górę. A to wszystko przy muzyce, w miękkiej, kobiecej atmosferze, przy ogólnej akceptacji i wielkim aplauzie, gdy uda się wykonać „aniołka” czy „skorpiona”. To po prostu świetna zabawa i doskonała inwestycja w siebie "

Zmysłowe choreografie zostały zaprezentowane m.in. przez Monikę Moskwę (Burlesque), Joannę i Jarosława Derybowskich (Pole dance fitness), Joannę Sikorską (Koło), Martynę Majak (Butterfly Sil) oraz Natalię Mlekicką (Pole Dance Fitness).

Przechadzając się po Bulwarze Piękna, uczestnicy spotkania mogli podglądnąć w jaki sposób Konrad Janiszewski (salon Jafryzjer) dokonuje metamorfozy modelki zmieniając jej fryzurę a wizażystka Joanna Piech proponuję makijaż na wieczór. Całość przemiany uzupełniła Olimpia Hanspol (Sunspa24) proponując zdrową i błyskawiczną opaleniznę  metodą natryskową. Zespół ekspertów doradzał także chętnym paniom w jaki sposób mogą wydobyć drzemiącą w nich kobiecość prostymi zabiegami stylistycznymi, które mogą przeprowadzić same w domu. Natomiast Anna Bondar i Jola Przepiórka z gabinetu Spa43 zorganizowały pokaz zabiegu Body Health, modelującego ciało, opartego na drenażu limfatycznym.

Magda Jabłońska, odpowiedzialna za kreację wydarzenia zaznaczyła : "Bulwar Piękna także cieszył się także dużym powodzeniem, bo kobiety lubią być rozpieszczane i wiemy, że przy następnych edycjach, zdecydowanie będzie trzeba poświęcić im więcej miejsca ! Nasze uczestniczki lubią zmiany, szukają nowych form ekspresji swojej kobiecości i przede wszystkim są otwarte na nowości – i to właśnie dla takich kobiet tworzymy Zmysłową Lekkość Bytu"

Specjalnie na ten wieczór projektantka Paulina Górska, przeniosła swój butik Ooh!Andy z wirtualnej przestrzeni i przedstawiła autorskie projekty tunik, sukienek, a także ciekawą i oryginalną biżuterię marki Mafia – wszystko w stylu pop i art ! Nie zabrakło także degustacji, idealne pasujących do atmosfery spotkania. Zainteresowaniem cieszyły się wina prezentowane przez markę Livin, w szczególności śliwkowe podawane na kruszonym lodzie, doskonale orzeźwiające w upalne wieczory. Goście mogli także spróbować Mona Vie, suplementu diety bazującego na amazońskiej jagodzie Açai i 18 innych owocach, których połączenie kompleksowo wspiera siły witalne organizmu. Natomiast Colours of Coffee serwowało niezwykle aromatyczną kawę, ozdobioną koronkowymi wzorkami z mleka.

"MA-House już w tej chwili przygotowuje kolejne spotkanie dla kobiet, które będzie równie esencjonalne i zmysłowe jak wszystkie poprzednie. Zapraszamy do odwiedzania nas na FB, tam na bieżąco będziemy informować o szczegółach" – podsumowała Monika Tymińska, właścicielka agencji.