Logo

Marketing MIX

Incomingowy wrzesień w Incentive Concept Poland

Incentive Concept Poland czeka wyjątkowo intensywny wrzesień – agencja wygrała 2 prestiżowe przetargi, w ramach których zorganizuje wyjazdy typu FAM trip dla Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskiej Organizacji Turystycznej. Agencja zdobyła również kontrakt na organizację roadshow dla Izby Turystyki Jordanii.

W pierwszej połowie września agencja zorganizuje roadshow dla Izby Turystyki Jordanii. Podczas dwóch dni spotkań warsztatowych w Warszawie i Krakowie firmy z Polski będą miały okazję spotkac się z tour operatorami z Jordani: Petra Travel and Tourism, Dakkak Travel and Tourism oraz Friends Tour, którzy liczą na nawiązanie współpracy z naszą branżą turystyczną. Swój udział w spotkaniach potwierdziła Minister Sportu Jordanii – Dr Haifa Abu Ghazaleh oraz Dyrektor Izby Turystki Jordanii – Pan Nayef Al Fayez. Warsztaty będą doskonałą okazją do nawiązania długotrwałych relacji z rzetelnymi partnerami biznesowymi Jordanii, co może zaowocować rozwojem turystyki w obu krajach. PR projektu obsługuje agencja magnifiCo.

W drugiej połowie września, na zlecenie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, agencja zorganizuje FAM Trip oparty o autorski scenariusz po Warmii i Mazurach dla event managerów z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii i krajów Beneluksu. Będzie to doskonała okazja do zaznajomienia się uczestników z ofertą konferencyjną oraz incentive tego pięknego regionu. Incentive Concept Poland została wybrana w drodze przetargu, a lokalnym partnerem jest agencja Bartbo.

ICP Group wygrało również przetarg zorganizowany przez Polską Organizację Turystyczną, w ramach którego agencja zorganizuje FAM trip dla event managerów z Europy Zachodniej, którzy odkryją nietypowe oblicze Warszawy realizując scenariusz przygotowany przez Poland Convention Bureau. Goście odwiedzą Stadion Narodowy i starą Pragę, ale będą mogli również zobaczyć jak wygląda nocne życie stolicy.