Logo

Marketing MIX

Trójwymiarowa kampania outdoorowa

Polski debiut rewolucyjnego smartfona HTC EVO 3D promuje niekonwencjonalna akcja outdoorowa autorstwa Good Looking Studio.

Firma HTC, która wprowadza właśnie na polski rynek smartfon HTC EVO 3D jest sponsorem powstającej w centrum stolicy wielkoformatowej  panoramy Warszawy. Malowidło zajmie powierzchnie około pół kilometra kwadratowego. Obraz wyróżnia się nie tylko rozmiarem. Przedstawione na nim miasto jest trójwymiarowe, podobnie jak obiekty filmowane i fotografowane za pomocą smartfona HTC  EVO 3D. Dzięki temu powszechnie znane symbole Warszawy, takie jak: Wisła, metro, czy Pałac Kultury będą na wyciągnięcie ręki każdego przechodnia.

Za kreację i wykonanie trójwymiarowego portretu Warszawy odpowiada Good Looking Studio, jedyne w Polsce studio specjalizujące się w ręcznie malowanych  wielkoformatowych reklamach oraz projektach ambientowych. Warszawę 3D będzie można oglądać do końca września na elewacji budynku przy wejściu do stacji metra Politechnika w Warszawie.