Marketing MIX Trójwymiarowa kampania outdoorowa

Trójwymiarowa kampania outdoorowa

17
0

Polski debiut rewolucyjnego smartfona HTC EVO 3D promuje niekonwencjonalna akcja outdoorowa autorstwa Good Looking Studio.

Firma HTC, która wprowadza właśnie na polski rynek smartfon HTC EVO 3D jest sponsorem powstającej w centrum stolicy wielkoformatowej  panoramy Warszawy. Malowidło zajmie powierzchnie około pół kilometra kwadratowego. Obraz wyróżnia się nie tylko rozmiarem. Przedstawione na nim miasto jest trójwymiarowe, podobnie jak obiekty filmowane i fotografowane za pomocą smartfona HTC  EVO 3D. Dzięki temu powszechnie znane symbole Warszawy, takie jak: Wisła, metro, czy Pałac Kultury będą na wyciągnięcie ręki każdego przechodnia.

Za kreację i wykonanie trójwymiarowego portretu Warszawy odpowiada Good Looking Studio, jedyne w Polsce studio specjalizujące się w ręcznie malowanych  wielkoformatowych reklamach oraz projektach ambientowych. Warszawę 3D będzie można oglądać do końca września na elewacji budynku przy wejściu do stacji metra Politechnika w Warszawie.