Logo

Marketing MIX

Nobilia na Boże Narodzenie 2011

Marka Nobilia – świętująca w tym roku 10-lecie obecności na rynku biznesowych koszy delikatesowych – zaprezentowała ofertę na sezon Boże Narodzenie 2011. Znalazło się w niej ponad 200 nowych propozycji koszy upominkowych.

Marka Nobilia przed nadchodzącym sezonem bożonarodzeniowym wprowadziła do swojej oferty ponad 200 nowych koszy delikatesowych, w których – zgodnie z przyjętą strategią – znalazły się wyłącznie produkty ekskluzywne, niedostępne masowo lub niedostępne w ogóle na polskim rynku. – Misją marki Nobilia jest wspieranie klientów w wyborze prezentów oryginalnych, niepowtarzalnych, które idealnie spełniają swoją rolę jako jeden z elementów budowania pozytywnych relacji biznesowych. Tym samym, co roku staramy się zaskoczyć naszych stałych klientów i przyciągnąć do siebie nowych nie tylko nowymi produktami, ale całymi nowymi liniami produktowymi. W tym roku na szczególną uwagę zasługują produkty sygnowane marką Skład Praski. Specyjały & Spirytualia oraz dwie nowe linie  – Staff Only oraz Gifts for Kids – mówi Anna Garmada-Miś, dyrektor marki Nobilia.

Skład Praski. Specyjały & Spirytualia – nowa marka w ofercie koszy delikatesowych Nobilia – to kompozycja smaków, zapachów i wspomnień międzywojennej Warszawy. Wśród produktów znajdziemy więc m.in.: tradycyjne nalewki, Czarną Perłę, czyli wódkę starzoną przez 16-letnie leżakowanie w dębowych beczkach czy też słodycze, których receptury sięgają lat 20. XX wieku.

Staff Only oraz Gifts for Kids to z kolei propozycja dla działów Human Resources, które poszukują atrakcyjnych, a jednocześnie dostępnych cenowo, paczek świątecznych – prezentów dla swoich pracowników oraz dzieci pracowników. W koszach upominkowych i w tym roku nie zabraknie produktów sygnowanych marką Choco Maya, która łączy w sobie czekoladowe, kawowe i herbaciane smaki z całego świata.

Niepowtarzalność zestawów sygnowanych marką Nobilia zagwarantowana jest również dzięki współpracy z partnerami biznesowymi. Od kilku już lat Nobilia jest wyłącznym partnerem sieci specjalistycznych sklepów z winami Winarium. Marek Kondrat i Syn. Kolejny już sezon klienci Nobilii będą więc mieli możliwość delektowania się winami selekcjonowanymi osobiście przez Pana Marka Kondrata i sprowadzanymi wyłącznie na potrzeby oferty Nobilii.

Oferta Nobilii to jednak nie tylko zestawy delikatesowe z winami, ale także z mocnymi alkoholami. W tym zakresie już trzeci rok marka Nobilia oraz Diageo Polska, producent i dystrybutor markowych alkoholi, kontynuują współpracę w ramach projektu „Corporate Gifting”.

Wybrane kosze upominkowe z oferty Boże Narodzenie 2011 dostępne są na stronie www.nobilia.pl.