Logo

Marketing MIX

Maraton Warszawski na nośnikach 3 Space

W ramach patronatu medialnego na nośnikach reklamowych 3 Space S.A. została przeprowadzona kampania zachęcająca do udziału w w 33. Maratonie Warszawskim. Na ekranach digital signage w ponad 70 lokalizacjach – w renomowanych fitness klubach, modnych kawiarniach, klubach muzycznych i lounge barach w całej Polsce od 6 czerwca do 30 września 2011 emitowany jest spot 33. Maratonu Warszawskiego.

W tegorocznej edycji maratonu wzięła udział rekordowa liczba zawodników: 4157 osób. Sammy Kibet z Kenii – zwycięzca maratonu dobiegł do mety w czasie 2:08:17. To rekord Maratonu Warszawskiego i najlepszy uzyskany wynik w historii polskich maratonów. Wśród kobiet zwyciężyła Ukrainka Svietlana Stanko, która pokonała trasę w czasie 2 godziny 31 minut 28 sekund.

3 Space S.A., patron medialny Maratonu Warszawskiego, jest jednym z pionierów Digital Signage w Polsce – firma działa na rynku od 2007 r. 3 Space projektuje i tworzy sieci Digital Signage oraz nimi zarządza. Obecnie firma obsługuje pięć ogólnopolskich sieci: Fitness Premium, Fitness, HoReCa Business, HoReCa Student, Active, docierając do ok. 500 tys. odbiorców miesięcznie. Na ekranach zarządzanych przez 3 Space emitowane są autorskie programy informacyjno-rozrywkowe tworzone dla widzów odwiedzających modne kluby, kawiarnie i restauracje oraz renomowane ośrodki fitness.

Oprócz działalności komercyjnej, 3 Space chętnie wspiera kulturę, akcje społeczne oraz imprezy sportowe. Firma miała przyjemność patronować wielu ciekawym wydarzeniom, m.in. Europejskim Letnim Igrzyskom Olimpiad Specjalnych, festiwalowi „Event Horizon Festival”, promowała akcje społeczne „Pij mleko, będziesz wielki”, „Akademia Ekojazdy”. Aktualnie 3 Space emituje kolejną edycję kampanii społecznej „Mam haka na raka” oraz kampanię przeciwko nieprzemyślanym rozstaniom „Rozwód? Przemyśl to!”.