Logo

Marketing MIX

Nowe media w sektorze Healthcare

Do oferty brokera cyfrowych nośników  BE MEDIA dołączyła kolejna firma, która rozpoczęła instalację systemu digital signage w przychodniach medycznych. Pierwsze instalacje zostały już zrealizowane na południu Polski w kilkunastu placówkach medycznych.  W najbliższym czasie firma planuje ekspansję systemu digital signage w całej Polsce.

Projekt w przychodniach ma istotny wpływ na rozwój i poprawę funkcjonowania placówek, a tym samym poprawę komfortu pacjentów. Monitory reklamowe LCD o wielkości 24’’-32’’umieszczone są przy drzwiach wejściowych do gabinetów lekarskich. Na monitorach oprócz kontentu reklamowego pojawiają się informacje w prawym górnym rogu na temat pacjenta będącego w gabinecie lekarskim, imię i nazwisko lekarza przyjmującego oraz na dolnym pasku ekranu widomości pochodzące z serwisów informacyjnych: TVP Info, TVN 24 emitowane przy pomocy RSS. System ma na celu optymalizację procesu przyjmowania pacjentów oraz poprawę konkurencyjności i wizerunku placówki na rynku usług medycznych. Systemy digital signage są nowoczesnym rozwiązaniem, które nie tylko poprawiają funkcjonowanie oraz prestiż miejsca, ale także pozwalają na odwrócenie uwagi pacjenta przed wizytą lekarską.

Placówki medyczne są kolejnym miejscem, gdzie sprzedaż czasu reklamowego została przekazana największemu brokerowi digital signage na rynku polskim firmie BE Media out of home media service.  

"Cieszymy się, że kolejna firma z rynku digital signage zdecydowała się przejść pod nasze skrzydła. Nośniki zlokalizowane w placówkach medycznych w połączeniu na przykład z mediami w placówkach szpitalnych oraz w miejscach dedykowanych odpowiednim grupom celowym innych operatorów stanowią już bogaty, rozbudowany pakiet. Daje to ocean możliwości, biorąc pod uwagę duże zapotrzebowanie na tego typu miejsca między innymi klientów farmaceutycznych, bankowych oraz  HoReCa.”- powiedziała Patrycja Bednarek, Media Marketing Manager w BE Media.

Na dzień dzisiejszy w ofercie BE Media znajduje się już kilka tysięcy nośników kilkudziesięciu operatorów digital signage indoor/outdoor, które podzielone są ze względu na lokalizację, grupę docelową nośników oraz branże. Digital signage jest aktywnie rozwijającą się branżą, która jako jedna z nielicznych daje tak szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań w komunikacji marketingowej. Dynamiczna komunikacja poprzez systemy digital signage to sygnał nadchodzącej nowej ery przekazu informacji,  ery pozwalającej na komunikację z klientami w czasie rzeczywistym oraz błyskawiczną, bezkosztową aktualizację.