Marketing MIX Najlepszy rok w historii Grupy Walk

Najlepszy rok w historii Grupy Walk

21
0

W 5. roku swojej działalności Grupa specjalizująca się w komunikacji 360 stopni planuje swój przychód na koniec 2011 roku na 21 milionów zł, co oznacza 30% wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

W związku z rozwojem biznesu i rosnącymi potrzebami Klientów, niezbędne stały się przekształcenia strukturalne i osobowe. Zmiany dotyczą obszarów związanych ze strukturą dotychczasowego WALK Group i identyfikacją wizualną grupy.

Od 1 października br. nazwa WALK Group zostaje zastąpiona nazwą WALK,
a nazewnictwo spółek i zespołów działających w ramach grupy rozszerzone o nazwę swoich kompetencji. W efekcie, w ramach WALK będą funkcjonować następujące podmioty:
– WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive;
– WALK PR – za komunikację PR;
– WALK Events – field marketing i eventy;
– WALK Social Media – projekty społecznościowe;
– WALK Design – projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.

Każdy z business unitów stanowi niezależny zespół, działający pod marką parasolową WALK. W dniu 6 października br. rusza także nowa strona grupy www.walk.pl.

Dla usprawnienia procesów wewnętrznych, szczególnie przy obsłudze projektów z zakresu marketingu zintegrowanego, agencja planuje wprowadzić nowe procedury zarządzania, gdzie kluczową kwestią będzie sprawna koordynacja powierzonych rozbudowanych zadań. Skala Klientów i biznesu wymogła na agencji stworzenie nowej pozycji w strukturach zarządczych WALK.

Od 1 października br. na stanowisku CEO, również jako partnera w biznesie pojawił się Radek Miklaszewski (na zdjęciu).

Wraz z dotychczasowymi Partnerami Zarządzającymi –  Szymonem Walkiewiczem, Pawłem Miklaszewskim oraz Przemkiem Staniszewskim będzie tworzył zarząd nowego WALK.

Radek Miklaszewski będzie odpowiadał za strategię rozwoju firm grupy WALK, pełnił funkcje zarządcze, odpowiadał za politykę personalną, tworzył nowe business unity i akwizycję specjalistycznych firm. Dodatkowo wraz z Szymonem Walkiewiczem – Partnerem i Business Development Directorem WALK będzie odpowiadał za marketing grupy, a także za pozyskiwanie nowych Klientów. Paweł Miklaszewski nadal będzie koordynował pracę i rozwój kompetencji WALK CREATIVE, zaś Przemek Staniszewski zarządza WALK PR i WALK Social Media, a także będzie odpowiedzialny za komunikację zewnętrzną WALK.
 
"Dziś w obliczu zmieniającego się świata marek i mediów zarządzanie projektami w obszarze pełnej komunikacji staje się kluczowe. Rynkowy sukces to: niezależność, elastyczność i dynamika w działaniu – i to właśnie daje WALK.  Udowadnia to na co dzień budując swoje kompetencje w obszarach oczekiwanych przez Klientów. Przychodząc do WALK mam za zadanie wraz z moimi wspólnikami zbudować najbardziej pożądaną, niezależną grupę marketingową na rynku – mówi Radek Miklaszewski, nowy CEO WALK

Radek Miklaszewski ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze szlify zawodowe zdobywał w pracy w TV POLSAT, domu mediowym OMD, a przez ostatnie 7 lat, do momentu swojej rezygnacji ze stanowiska Dyrektora Zarządzającego, pracował w agencji reklamowej TBWA. Jest absolwentem SGH (Marketing i Zarządzanie), SGGW i Warszawskiego Centrum Dziennikarstwa pod auspicjami The Rudgers University. Zaangażowany w pracę w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR przy projekcie Dobre Praktyki Przetargowe, wielokrotnie brał udział w pracach komitetu organizacyjnego EFFIE i MEDIA TRENDY, juror EFFIE, wykładał w Podyplomowym Studium Marketingu Sportu przy SGH.

W ramach realizacji strategii rozwoju grupy, półtora roku wcześniej do firmy dołączył Dariusz Rzontkowski (wcześniej m.in. Dyrektor Kreatywny TBWA i G7) w charakterze Dyrektora Kreatywnego i Partnera, odpowiedzialny za obszar ATL’u oraz Tomasz Nowak (wcześniej m.in. Dyrektor Kreatywny Tequila BTL) jako Dyrektor Kreatywny BTL. Zarządzanie WALK Events zostało powierzone Magdalenie Gaik, która również została partnerem spółki. Po dwóch latach współpracy, australijski designer, zdobywca złota, srebra i brązu w Cannes – David Racchi został szefem WALK Design i będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój kompetencji Walk
w zakresie brand design.