Logo

Marketing MIX

Converse na outdoorze

Na zlecenie firmy AmerSport Sp. z o.o., wyłącznego dystrybutora na polskim rynku produktów marki Converse, dom mediowy PRO Media House przygotował kampanię outdoorową promującą jesienno-zimową kolekcję obuwia tej marki.

Zarówno kolekcja, jak i akcja promocyjna mają zachęcić mieszkańców dużych miast w wieku 15-39 lat do wyrażenia siebie za pomocą marki Converse. Przekonują ich do tego hasła “Converse – The Right To Be An Outsider” oraz “Converse – The Right To Be Real”.  

Kolekcja Converse na sezon jesień/zima 2011 to sześć linii obuwia, które stworzono z myślą o różnych gustach i różnych potrzebach. Na plakatach promujących kolekcję zobaczymy modele z najnowszej zimowej linii Converse, w tym model „OUTSIDER” z kultowej, najsłynniejszej linii produktów marki Converse – CHUCK TAYLOR ALL STAR.  

Kampania outdoorowa ruszyła 1 października i potrwa do końca tego miesiąca. Wykorzystany został miks nośników (frontlight’y, backlight’y, citilight’y, siatki wielkoformatowe, nośniki 6×3), a można je zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.  

Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana wewnętrznie przez firmę AmerSport.